۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۲۳۲۴۷
کارشناس مسائل مذهبی:

دنیا طلبی مهم ترین عامل نداشتن روحیه استکبارستیزی و فساد روی زمین است

حجت الاسلام موسویان با اشاره به این که دنیا طلبی مهم ترین عامل از دست دادن روحیه جهادی و فساد روی زمین است، گفت: افرادی که با گذشت زمان گرایش و جهتشان را تغییر می دهند و به جای تقابل با کفر، همسو با جریان کفر و باطل قرار می گیرند مانع گسترش نور انقلاب و ولایت فقیه در عالم می شوند و در مقابل دین سد ایجاد می کنند.
حجت الاسلام موسویان

حجت الاسلام سید محسن موسویان کارشناس مسائل مذهبی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهانٰٰٰٰٰٰٰ در رابطه با استکبارستیزی و ایستادگی در برابر ظلم و کفر، گفت: از زمانی که حضرت آدم روی زمین آمد خداوند به او فرمود: "قلنا اهبطوا منها جمیعا بعضکم لبعض عدو" یعنی بعضی نسبت به بعضی دیگر دشمنی می کنید، در جای دیگر خداوند می فرماید: اگر بعضی از شما بعضی دیگر را دفع نکنند زمین را فساد می گیرد.

 

وی ادامه داد: زمانی که هواپیمای ایرانی را در خلیج فارس زدند امام خمینی(ره) پیام دادند که من تا آخرین قطره خون خود ایستاده ام و ما با همین روحیه تاکنون توانسته ایم در مقابل استکبار جهانی بایستیم.

 

کارشناس مسائل مذهبی، افزود: وقتی روح جریان های دینی به یهود و نصاری نزدیک می شود گرایششان به دنیا زیاد می شود، و وقتی گرایش به دنیا زیاد شود انسان روحیه جهادی و استکبار ستیزی خود را از دست می دهد و فساد می کند و از روح دین جدا می شود و وجودش را کینه می گیرد.

 

حجت الاسلام موسویان تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها تذکر دادند که به انقلابیون برچسب تندرو نزنید، همین ها هستند که پای انقلاب ایستاده اند و پیشگامان جهاد هستند، انسان های سست ایمان که روحیه دنیا طلبی دارند تا فضای جهاد و حماسه ایجاد می شود ترس و دلواپسی و نسبت به جریان های انقلابی کینه دارند.

 

وی بیان داشت: کسانی که در گذشته می گفتند تمام بدبختی عالم از آمریکا است الان تغییر جهت داده اند و ادعا دارند امام خمینی(ره) هم با شعار مرگ بر آمریکا مخالف بودند، این اشخاص در مقابل استکبار کوتاه آمده اند، باید این گونه افراد را بشناسید و روی حرف هایشان حساس باشید و حرف های حال و گذشته آن ها را مقایسه کنید که این کار سبب ایجاد بصیرت در جامعه می شود.

 

کارشناس مسائل مذهبی گفت: افرادی که با گذشت زمان گرایش و جهتشان را تغییر می دهند و به جای تقابل با کفر، همسو با جریان کفر و باطل قرار می گیرند مانع گسترش نور انقلاب و ولایت فقیه در عالم می شوند و در مقابل دین سد ایجاد می کنند.

 

حجت الاسلام موسویان توضیح داد: متاسفانه بسیاری از افراد در داخل کشور ارزش و قدر این انقلاب را نمی دانند، پرفسور لنسر می گوید انقلاب اسلامی نه تنها معنویت را به اسلام بلکه به مسیحیت برگرداند و بعد از انقلاب اسلامی رجوع مردم به کلیساها بیشتر شد.

 

وی در پایان گفت: اگر ما روحیه جهادی و انقلابی خود را حفظ کنیم هیچ جریانی هیچ آسیبی نمی تواند به ما وارد کند، کسانی که این روحیه را نتوانند حفظ کنند، بدبخت و اعمالشان تباه می شود و اگر با همین روحیه بمیرند خداوند آن ها را نمی آمرزد./869/302/ب3

ارسال نظرات