۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۲۳۲۵۲
نماینده مردم تبریز در مجلس: 

تبریز در شکل‌گیری وحدت سیاسی کشور نقش بی‌نظیری دارد

سعیدی با اشاره به تلاش برخی جناح‌ها برای پیروی مردم تبریز از نسخه تهرانی در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، گفت: عده ای خیال می کنند؛ همه جای ایران تهران است، در حالی که تبریز در شکل‌گیری وحدت سیاسی کشور نقش بی‌نظیری دارد.
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع مردم تبریز با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات مجلس اظهار داشت: حضور پرشور بایستی توام با آگاهی و بصیرت باشد تا افرادی لایق و شایسته راهی بهارستان شوند.


وی با اشاره به این‌که برخی جناح‌ها برای پیروی مردم تبریز از نسخه تهرانی در انتخابات دور دوم مجلس تلاش دارند، خاطرنشان کرد: برخی افراد خود را قیم مردم و انقلاب می‌دانند و می‌خواهند در همه چیز از طرف مردم تصمیم بگیرند و در تهران نشسته‌اند و فکر می‌کنند همه جای ایران تهران است.


سعیدی با تأکید بر این‌که تبریز در شکل‌گیری ایران و وحدت سیاسی نقش بی‌نظیری دارد، تصریح کرد: مردم تبریز در جریان انتخابات از افکار وارداتی جریان خاص از تهران تبعیت نخواهند کرد و نشان می دهند که همچون گذشته و تاریخ آذربایجان، خود برای پایتخت خط فکری ترسیم می کند.


نماینده مردم تبریز در مجلس یادآور شد: یک آقایی، زمانی گفت؛ تبریز یک ده بزرگ است، ولی اکنون نمی‌دانم با چه جرأتی برای تبریز نقشه می‌کشد، این‌ها شعور سیاسی مردم را درک نمی‌کنند و همه این شعور سیاسی را در تهران می‌بینند. حامی ما تهران نیست بلکه اول خدا، دوم شهدا و سوم شما مردم عزیز هستید.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی بداخلاقی های انتخاباتی در روزهای گذشته، گفت: عده ای به دنبال پیروزی در انتخابات به هر قیمتی هستند، این امر مغایر با اخلاق سیاسی و انتخاباتی است، اگر این افراد منطقی دارند باید در عمل نشان دهند.


سعیدی با اشاره به رفتارهای نامتعارف برخی ستادهای تبلیغاتی وابسته به نامزدهای خاص انتخاباتی، ادامه داد: مشخص نیست ما با کاندیداها رقابت می‌کنیم یا با دولت؛ دیشب چند ماشین جلو انداخته‌اند و بنر و پوسترهای ما را حتی از مقابل ستاد پاره کرده و برده‌اند، بالاخره دولت رقیب ماست یا کاندیداها؟


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خطاب به جریان مقابل اصولگرایی، گفت: از صبح تا شب نقشه نکشید با کاندیداها مقابله کنید؛ عزت از سوی خدا است، به معاون وزیر کشور هشدار دادم این بی‌قانونی و غلط کاری‌ها ما را نگران می‌کند، ما از بدعت‌های غلطی نگرانیم که موجب وهن نظام شود.


نماینده اصولگرای مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که مبارزه با فساد باید به صورت جدی ادامه یابد، تصریح کرد: می‌دانستیم مبارزه با فساد به مذاق برخی‌ها خوش نمی‌آید؛ اگر مشیت ‌الهی و اعتماد شما مردم باشد در مجلس بعد مبارزه با فساد و رفع تبعیض را به صورت محکم ادامه خواهیم داد./935/202/ب2

ارسال نظرات