۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۲۳۳۸۶
معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

جذب اساتید مشاور در حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از جذب اساتید مشاور در مدارس علمیه استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: براساس جمعیت طلاب مدارس تعداد جذب اساتید متفاوت است.
حوزه علمیه خواهران

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: هم اکنون 11 استاد مشاوره در مدارس علمیه خواهران لرستان فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به جمعیت مدارس علمیه عنوان کرد: با توجه به تعداد طلاب در برخی مدارس یک استاد مشاور و برخی دیگر تعداد اساتید مشاور بیشتر است.

 

عزیزی راهنمایی تحصیلی طلاب، مشاوره خانوادگی، ازدواج، مسائل و مشکلات پیش روی طلاب را از جمله فعالیت اساتید مشاوره بیان کرد.

 

وی در ادامه با بیان این که هم اکنون مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود و نجمیه ازنا درخواست جذب مشاور دارند، خاطرنشان کرد: در مدرسه علمیه نجیمه ازنا یک استاد مشاور جذب می شود.

 

عزیزی با اشاره به این که جمعیت طلاب مدرسه علمیه دورود بیش از 180 طلبه است، اظهار داشت: این مدرسه درخواست جذب و همکاری سه استاد مشاوره را دارد.

 

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه یادآور شد: اساتید مشاوره پس از مصاحبه و گزینش از سوی مرکز مدیریت قم در دوره های آموزشی شرکت می کنند.

 

وی ارائه نرم‌افزارها و کتاب‌های مورد نیاز، ارتقای سطح علمی و توانمندی مشاوران را محوریت برگزاری دوره های آموزشی ویژه مشاوران حوزه بیان کرد.

 

عزیزی متأهل بودن، دارای مدرک تحصیلی سطح سه و حداقل سن 30 سال را از جمله شرایط پذیرش و جذب اساتید مشاور در مدارس علمیه خواهران لرستان عنوان کرد./9459/303/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات