۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۲۳۴۰۵

برنامه های بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم در آذربایجان غربی تشریح شد

مسؤول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه شهداء آذربایجان غربی برنامه های بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم در بسیج و سپاه استان را تشریح کرد.
شهید مطهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نبی اکبرزاده، مسؤول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم، اظهار داشت: افکار و عقاید شهید مطهری در مقابله با تحجر و انحراف اعتقاد باید در جامعه روشنگری شود.

 

وی به اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و گفت: امسال آیت الله مهدی شاه آبادی نیز از سوی سازمان بسیج به عنوان شهید شاخص در عرصه مسائل اعتقادی و سیاسی برای معرفی به آحاد مردم مطرح شده است.

 

اکبرزاده به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی و معلم پرداخت و افزود: برنامه های بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم در 215 حوزه مقاومت بسیج و 20 رده سپاه برگزار شده و در برنامه های مختلف از فعالان عقیدتی سیاسی و معلمان تجلیل می شود.

 

مسؤول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی مراسم گرامیداشت یاد مطهر، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، نشست علمی حکمت مطهر با همکاری بسیج اساتید و بسیج طلاب، برگزاری کرسی های آزاداندیشی با همکاری بسیج دانشجویی، زنگ سپاس معلم با همکاری بسیج دانش آموزی، مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری را از جمله برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم در استان اعلام کرد.

 

وی گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در حوزه های مقاومت بسیج، دیدار با خانواده های شهدای روحانی و معلم، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، جلسات روشنگری درباره آسیب‌ های رسانه ای، اعتقادی و سیاسی، برگزاری جلسات آشنایی با مدل های مقابله با نقوذ فرهنگی از نگاه شهید مطهری از دیگر برنامه هایی است که همزمان با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در استان اجرا می شود.

 

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت معلم خبر داد و گفت: این مراسم به صورت متمرکز با همکاری آموزش و پرورش استان در ارومیه برگزار می شود.

 

اکبرزاده در ادامه به عملکرد سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته برنامه های معاونت عقیدتی سیاسی با رویکرد آموزش قرآن دوره های عقیدتی سیاسی و همچنین دوره های اخلاق و خانواده برگزار شد که خوشبختانه بیش از 80 درصد کارکنان و خانواده های در این برنامه ها شرکت داشتند.

 

مسؤول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: برنامه های معاونت عقیدتی سیاسی در سال جاری بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری با رویکرد احیای امر به معروف و نهی از منکر اجرا می شود.

 

گفتنی است، یازدهم تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری به زنده نگه داشتن یاد و خاطره آیت الله شهید مطهری، هفته بزرگداشت عقیدتی سیاسی و معلم نامگذاری شده است./936/202/ب2

ارسال نظرات