۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۲۳۴۰۹

دعوت از فردی اسلام ستیز در جلسه آموزشی سالانه پلیس نیویورک

سازمان حقوق مدنی نیویورک در بیانیه ای اقدام پلیس نیویورک در دعوت از فردی اسلام ستیز در جلسه آموزشی سالانه خود را محکوم و آن را خطرناک توصیف کرد.
سازمان آزادی های فردی آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان حقوق شهروندی نیویورک، دعوت اداره پلیس این شهر از فردی اسلام ستیز برای سخنرانی در جلسه سالانه این اداره را محکوم کرد.

 

در جلسه سالانه پلیس نیویورک حدود 800 تن از افسران پلیس این شهر شرکت می کنند و طی کارگاه های مختلفی آموزش های جدید می بینند.

 

سخنران اصلی این جلسه رایان مارو است که از سوی مرکز ساثرن پاورتی لا سنتر (Southern Poverty Law Center) به عنوان فردی اسلام ستیز و افراطی معرفی شده است.

 

این فرد عضو برجسته شرکت "کلاریون پراژکت" (The Clarion Project) بوده که فیلم ضد اسلامی "سومین جهاد" را ساخته است. این فیلم مدتی پیش برای آموزش پلیس نیویورک استفاده می شد.

 

یوسف عبدالقدیر رییس مرکز حقوق شهروندی نیویورک در این رابطه گفت: دعوت از فردی اسلام ستیز که در یک شرکت ضد اسلامی کار می کند، به جلسه سالانه آموزشی پلیس نیویورک بسیار خطرناک است.

 

وی افزود: کلاریون پراژکت فیلمی را ساخته است که موجب برانگیختن شدید احساسات ضد اسلامی و تبعیض علیه مسلمانان در جامعه آمریکا شده است./847/ب902/د

ارسال نظرات