۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۲۳۴۱۱
در راستای تبیین بیانات رهبری در نخستین روز سال ۹۵؛

مسابقه اینترنتی «از تدبیر تا عمل» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مسؤول طرح مدارس امین در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تبیین و توجه ویژه به بیانات رهبر معظم انقلاب در نخستین روز سال 95 در جوار حرم رضوی مسابقه ای از متن فرمایشات ایشان با عنوان «از تدبیر تا عمل» در استان برگزار می شود.
حجت الاسلام محمد یوسفی، مسؤول طرح مدارس امین در استان چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام محمد یوسفی، مسؤول طرح مدارس امین در استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به این که در راستای تبیین و توجه ویژه به بیانات رهبر معظم انقلاب در نخستین روز سال 95 در جوار حرم رضوی(ع) مسابقه ای از متن فرمایشات ایشان با عنوان «از تدبیر تا عمل» برگزار می شود، گفت: شرکت برای عموم افراد در این مسابقه آزاد است.

 

وی با بیان این که تأکیدات رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته پیرامون مسائل اقتصادی نشان دهنده اهمیت این موضوع است، افزود: در همین راستا معاونت تبلیغ حوزه های علمیه برادران استان چهارمحال و بختیاری تصمیم گرفته که از متن سخنرانی نوروزی رهبر فرزانه انقلاب سؤالاتی در قالب مسابقه طراحی کند تا شرکت کنندگان بتوانند بار دیگر این فرمایشات را مرور کرده و در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به معنای واقعی حرکت کنند.

 

حجت الاسلام یوسفی با تأکید بر این که حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری تنها نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی امروز کشور است، خاطرنشان کرد: باید در مرحله نخست بفهمیم که رهبری از ما چه می خواهد؛ وقتی درک کردیم و فهمیدیم، می توانیم عمل نیز بکنیم و این نیازمند بازخوانی مکرر فرمایشات ایشان است.

 

مسؤول طرح مدارس امین در استان چهارمحال و بختیاری با بیان این که این مسابقه در حال حاضر به صورت آنلاین و اینترنتی آماده دسترسی است، گفت: علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از شرایط و نحوه شرکت در این مسابقه به آدرس اینترنتی http://payegahir.ir/wiki/faqs/15 مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند./9457/303/ب2

ارسال نظرات