۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۲۳۵۱۵
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین:

اندیشه‌های شهید بهشتی برگرفته از اسلام ناب محمدی است

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: تمام اقشار جامعه ما باید با اندیشه‌های شهید بهشتی آشنا شوند چون راه درست و سالم در اندیشه‌های آن شهید بزرگوار نهفته است و مردم می‌توانند از بزرگترین معلم تاریخ الگو بگیرند.
حجت الاسلام علی معبودی

حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، شهید مطهری را یکی از شخصیت‌های تأثیرگذار در قرن 20 دانست و گفت: شهید مطهری دانشمندی عالم، کامل و متفکر بود که در زمان خود توانست با انحرافات گوناگون و هجمه‌های که وجود داشت مبارزه کنند.

 

وی در ادامه افزود: استاد مطهری اسلام را در ابعاد مختلف تبیین و بیان کردند، ایشان معلمی دلسوز، اهل قلم و بیان بودند که به رسالت خود عمل و دردهای روحی و مشکلات جامعه را برطرف می‌کردند.

 

این مسؤول با بیان این‌که شهید مطهری خود را وقف مراکز آموزشی و دانشگاهها کردند، ابراز کرد: مطهری یکی از الگوهای برتر برای معلمان و کسانی است که در عرصه فرهنگی و اعتقادی تلاش می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به تلاش‌های بی وقفه شهید مطهری در زمینه علم و فرهنگ، تصریح کرد: بهترین راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی و علمی تمسک جستن به اندیشه‌های شهید مطهری است، اندیشه‌های ایشان برگرفته از اسلام ناب محمدی و بر اساس فطرت سالم و انسانی است.

 

حجت الاسلام معبودی با تأکید بر این‌که باید اندیشه‌های شهید بهشتی به درستی در جامعه تشریع و تبیین شود، اظهار کرد: تمام اقشار جامعه ما باید با اندیشه‌های شهید بهشتی آشنا شوند چون راه درست و سالم در اندیشه‌های آن شهید بزرگوار نهفته است و مردم می‌توانند از بزرگترین معلم تاریخ الگو بگیرند.

 

وی اضافه کرد: روحانیت موظف هستند با اندیشه‌های شهید مطهری مأنوس شوند و آن را به جامعه انتقال دهند، اندیشه‌های شهید مطهری تازه و نو است و کهنه شدنی نیست.

 

این مسؤول عملکرد مراکز آموزشی و دانشگاهی را نادرست دانست و بیان کرد: مراکز آموشی ما باید اندیشه‌های شهید مطهری را در متون درسی خود بگنجانند و جوانان را با این گنجینه ارزشمند آشنا کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پایان گفت: شهید مطهری تمام سعی خود را برای خدمت به مردم انجام و قدم‌های بسیاری در این راه برداشته است و بر همه ما واجب است راه این شهید بزرگ علم و انسانیت را ادامه دهیم./838/303/ب2

 

 

ارسال نظرات