۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۲۳۶۸۵
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات:

مردم از روی بصیرت نماینده خود را انتخاب کنند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که مردم با بصیرت و بینشی كه دارند یك انتخاب‌گر خوب باشند، گفت: مردم افرادی را انتخاب كنند كه متعهد، سالم، طرفدار حركت درونی و اقتصاد درون‌زا و اقتصاد مقاومتی و متكی به درون و اقتدار درونی باشند.
امام جمعه شهرکرد

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه در دو حوزه انتخابیه در این استان برگزار می‌شود و مردم در این رابطه تكلیف دیگری دارند تا با نقش‌آفرینی خود تركیب مجلس شورای اسلامی را تكمیل كنند.

 

وی با بیان این که مجلس در عرصه‌های مختلف نظام نقش‌آفرین است و می‌تواند در آبادانی و عمران، مسائل فرهنگی و سیاسی و خدمتگزاری به مردم در بیان مطالبات آنان موثر باشد، افزود: بنابراین نماینده‌ای را كه انتخاب می‌كنیم باید بیدار و با بینش و بصیرت باشد و مردم گوش‌شان به فتنه‌گری‌ها نباشد.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که مردم با بصیرت و بینشی كه دارند یك انتخاب‌گر خوب باشند، تصریح کرد: مردم باید فردی را انتخاب كنند كه در پیشگاه خدای تبارك و تعالی مسؤول بوده و مفید به حال اسلام، نظام اسلامی، مجلس شورای اسلامی و مردم باشد.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که یكی از مشكلات بزرگ كشور این است كه عده‌ای نگاهشان به بیرون كشور است و این نگاه سبب شده تا برخی مسائل كشور بر روی زمین مانده و آسیب‌هایی را بر كشور وارد کند، گفت: مردم افرادی را انتخاب كنند كه متعهد، سالم، طرفدار حركت درونی و اقتصاد درون‌زا و اقتصاد مقاومتی و متكی به درون و اقتدار درونی و در جهت اموری كه رهبری معظم انقلاب پیش پای مردم گذاشتند، حركت كنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که دولتمردان و دست‌اندرکاران هم تلاش کنند تنها فضای سالم را برای رأی‌گیری فراهم کنند، تصریح کرد: همانطور که قبلاً دولتمردان در انتخابات دخالتی نداشتند، به یقین آینده هم نخواهند داشت؛ دولتمردان باید در رأی مردم تأثیری نداشته باشند و بگذارند مردم خودشان تصمیم بگیرند چراکه اگر تصمیم‌گیرنده مردم باشند، مجلس مناسبی انتخاب خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق های رأی، اظهار امیدواری کرد با انتخاب مردم، نمایندگان اصلح به مجلس دهم راه یابند./302/9457/ب1

ارسال نظرات