۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۲۳۹۸۵
روحانی سنی لبنان:

آل سعود بویی از عزت و جوانمردی نبرده است

عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان تاکید کرد که آل سعود بازیچه دست سه عنصر استکباری انگلیس و آمریکا و اسرائیل است.
شیخ صهیب حبلی عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در پیامی به مناسبت صدمین روز از اعدام آیت الله نمر، روحانی شیعه عربستانی، گفت: این اقدام همواره به عنوان لکه ننگی بر پیشانی سیاه و خوار آل سعود باقی خواهد ماند.

 

این عالم اهل سنت لبنان افزود: آل سعود بویی از عزت و جوانمردی نبرده و بار ننگین همکاری با سه عنصر استکباری انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونستی را به دوش می کشد.

 

وی تاکید کرد: اعدام یک روحانی شیعی که علیه حاکم جور عربستان، با تکیه بر حقیقت لب به اعتراض گشوده بود، پیامدهای خود را تا نابودی کامل آل سعود خواهد داشت، چرا که انتقام خداوند از ظالمان یک سنت الهی تخلف ناپذیر است.

 


امام جماعت مسجد اهل سنت صیدای لبنان اظهار داشت: نابودی آل سعود به برکت خون شهدایی چون شیخ نمر و مردم بی گناه یمن و سوریه و لبنان و دیگر کشورهایی که مورد تهاجم عناصر تکفیری حمایت شده از سوی آل سعود هستند، قطعی است.

 

شیخ حبلی به جنایات متعدد آل سعود اشاره و خاطر نشان کرد: اقدامات خصمانه آل سعود منحصر به اعدام شیخ نمر نیست بلکه این رژیم به طور علنی از گروه های تکفیری در سویه و عراق دعوت می کند که به دامنه جنایات خود بیفزایند. رژیمی که حتی برای بانوان حق رانندگی قائل نیست چطور می تواند در کشورهای دیگر آزادی بیان را محقق کند؟
 

 

 
وی در ادامه به علنی شدن ارتباط آل سعود با تل آویو اشاره کرد و گفت: عربستان نه تنها از مردم مظلوم فلسطین حمایت نمی کند، بلکه با دشمن اول اسلام و مسلمانان روابط دوستانه برقرار کرده و این مساله حجم مشارکت آل سعود در پروژه های استعماری اسرائیل غاصب را علیه مقاومت و کشورهای حامی مقاومت نشان می دهد.

 

عالم اهل سنت لبنان ادامه داد: آل سعود که از گروه های تکفیری تروریستی حمایت می کند نه تنها به شیعیان ظلم کرده بلکه جنایات متعددی را در حق اهل سنت نیز مرتکب شده و از نابود کردن اماکن مقدسه صحابه گرامی رسول اکرم(ص) حمایت می کند. آل سعود از معرفی اسلام حقیقی ممانعت می کند و امنیت و آزادی را برای همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی ممنوع می داند./1321/ب902/د

ارسال نظرات