۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۴۲۴۰۲۱

آموزش قرآن‌خوانی صحیح به بانوان خادم حرم علوی

طرح آموزش قرآن‌خوانی و همچنین، تصحیح قرائت سوره فاتحه(حمد) ویژه بانوان، به همت شعبه قرآن بخش امور بانوان آستان مقدس علوی آغاز شد.
آموزش قرآن‌خوانی صحیح به بانوان خادم حرم علوی

به گزارش خبرگزاری رسا، طرح آموزش قرآن‌خوانی و همچنین، تصحیح قرائت سوره فاتحه(حمد) ویژه بانوان، به همت شعبه قرآن بخش امور بانوان آستان مقدس علوی آغاز شد. این طرح با استناد به حدیثی از پیامبر(ص) با عنوان «خَیرُکُم مَن تَعَلَّمَ القُرآنَ وَ عَلَّمَه»(بهترین شما کسی است که قرآن را یاد بگیرد وبه دیگران یاد بدهد) و با هدف آموزش تلاوت صحیح آیات قرآن و تصحیح قرائت سوره «فاتحه» ویژه بانوان خادم آستان مقدس علوی آغاز شد.

 

انوار حسناوی، مسؤول شعبه قرآن بخش امور بانوان آستان مقدس علوی، در این باره گفت: این طرح با استقبال گسترده بانوان خادم حرم علوی مواجه شده است.

 

وی افزود: این شعبه، پروژه‌های قرآنی و آموزشی مختلفی را با هدف افزایش و ارتقای سطح فرهنگ قرآنی خادمان زن آستان مقدس علوی برگزار می‌کند و این طرح، بخشی از برنامه‌های آستان علوی برای آگاهی‌بخشی به کارکنان مرد و زن این نهاد است.

 

انور الحسناوی تصریح کرد: با توجه به اهمیت قرائت صحیح سوره «فاتحه» در نمازهای روزانه، تصحیح قرائت این سوره بخشی از طرح است و آموزش تلاوت صحیح قرآن نیز در راستای این طرح اجرا می‌شود.

 

وی در پایان گفت: در این طرح که به صورت سیار و میدانی اجرا می‌شود، خادمان صحن‌های مختلف حرم مطهر امام علی(ع) با تلاوت صحیح آیات قرآن آشنا می‌شوند./994/ب102/د

منبع: ایکنا

 

ارسال نظرات