۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۴۲۴۰۳۸
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری:

زمان نام نویسی جشنواره قرآنی «یس» تمدید شد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری از تمدید زمان نام نویسی جشنواره قرآنی «یس» تا 30 اردیبهشت‌ماه امسال در این استان خبر داد.
قرآن

مرضیه خسروی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با بیان این که ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه از ضرورت ها است، اظهار داشت: اگر سبک زندگی قرآنی به معنای واقعی کلمه در جامعه نهادینه شود، به یقین بسیاری از مشکلات خود به خود برطرف می شود.

 

وی با اشاره به این که برگزاری دوره های آموزشی، تخصصی و مسابقه در رابطه با قرآن یکی از مهم ترین نیازهای امروز جامعه در راستای ترویج معارف و مفاهیم قرآنی در بین عموم خصوصا نسل جوان است، افزود: در این راستا جشنواره قرآنی «یس» در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

خسروی با بیان این که زمان نام نویسی جشنواره قرآنی «یس» تا 30 اردیبهشت‌ماه امسال در این استان تمدید شده است، گفت: این جشنواره در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و عترت در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل خواهند شد.

 

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: جشنواره قرآنی «یس» در بخش‌های تفسیر، قرائت، ترتیل، حفظ از پانزدهم ماه رمضان آغاز و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسؤول با اشاره این که کتاب تفسیر نور منبع این آزمون است و شرکت‌کنندگان می‌توانند این کتاب را از مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری تهیه کنند، ابراز داشت: به یقین انس با قرآن کریم زمینه رشد تعالی و معنوی انسان را فراهم می‌سازد.

 

خسروی با بیان این که استان چهارمحال و بختیاری از استعدادهای درخشانی در حوزه قرآنی برخوردار است، تصریح کرد: به یقین با برگزاری جشنواره قرآنی استعدادهای درخشان در این حوزه کشف خواهند شد.

 

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که قرآن کتاب زندگی برای هدایت بشریت است، خاطرنشان کرد: متأسفانه ارتباط بین جوانان با قرآن آن چنان که باید قوی و مستحکم نیست و مشکلات امروز جامعه ما نیز از همین فاصله گرفتن ها نشأت می گیرد./302/9457/ب1

ارسال نظرات