۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۴۲۴۵۵۵
آیت الله صفایی بوشهری:

آمریکا یک ریال از دارایی‌های ما را پس نخواهد داد/ اعتماد به آمریکا نشانه فضاحت سیاسی است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر این‌‌که آمریکا یک ریال از دارایی‌های ایران را به ما پس نخواهد داد، گفت: آمریکا به دنبال نابودی مکتب اهل بیت(ع)، اسلام انقلابی و ایران است از این رو با تمام قدرت به مبارزه ما آمده است.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم، اظهار داشت: سپاه، سپاه جهاد و معنویت است چنانکه توانسته با تخصص و اتصال به خدا و حوزه عرش بر بسیاری از مشکلات پیروز شود.

 

وی با تاکید بر اینکه تحمل سختی‌ها و مشکلات در زندگی و فضای کاری برای این است که ما به تکامل برسیم، افزود: اگر می‌بینیم سپاه در تعالی و رشد است به خاطر اتصال و اتکال این نهاد به خدا و معنویات و عرش است.

 

آیت الله صفایی‌بوشهری در ادامه تصریح کرد:  طراحان سیاسی استکباری به دنبال طراحی نظم نوین و تسلط بر مراکز قدرت جهانی و چپاول ثروت‌های بین‌المللی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: تنها نکته اتکای مخالف این نظم جهانی ایران است که علم آن که اسلام انقلابی است را در سرزمین‌های اسلامی به دست گرفته و هیچ قدرتی نمی‌تواند این علم را به زمین بیندازد

 

آیت الله صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه دشمن برای کنترل این مساله دو مساله را مورد هدف قرار داده است، گفت: آنها می‌خواهند اسلام را از بین برده و همچنین ایران را به عنوان خط مقدم مبارزه با استکبار از کشورهای اسلامی جدا کرده و ایران‌هراسی به وجود آورند.

 

نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه استکبار برای اسلام‌زدایی انواع و اقسام اسلام‌های دروغین را طراحی کرده است، خاطرنشان کرد: استکبار داعش و گروه‌های اسلامی این‌چنین را به وجود آورده تا خط مقاومت را ازبین ببرد.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمنان سعی دارند در ایران، عراق، سوریه و لبنان کشورهایی با حاکمیت داعش و گروه‌های تکفیری درست کنند، تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند به همان صورتی که انگلیس در گذشته برخی از کشورها را اداره می‌کرد، عمل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه استکبار نمی‌خواهد ایران اسلامی هیچ نقشی در نظم نوین جهانی داشته باشد، گفت: برجام برای کنترل ایران در دانش هسته‌ای بود در حالی که 2 یا 3 امتیاز در برجام به ما دادند تا امتیازهای دیگر را در فرابرجام و پسابرجام اعمال کنند.

 

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه آمریکا یک ریال از دارایی‌های ایران را به ما پس نخواهد داد، افزود: آمریکا به دنبال نابودی مکتب اهل بیت(ع)، اسلام انقلابی و ایران است از این رو با تمام قدرت به مبارزه ما آمده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: هر کس به آمریکا اعتماد نشان دهد از فضاهت سیاسی اوست زیرا اعتماد به آمریکا مخالف با عقلانیت سیاسی است./202/833/ب1

ارسال نظرات