۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۲۴۸۷۹
با حضور قائم مقام وزارت امور خارجه؛

مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد

مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان جامعة المصطفی العالمیه در سه مقطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی با حضور قائم مقام وزارت امور خارجه برگزار شد.
جامعه المصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان جامعة المصطفی العالمیه در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با حضور حجج اسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، محمد جواد زارعان، حجت الاسلام سید سجاد هاشمیان، مرتضی سرمدی قائم مقام وزارت امور خارجه و دیگر مسؤلان استانی برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین زارعان در ابتدای این مراسم گفت: امروز برای ما روز خوشایندی است که در محضر فارغ التحصیلان دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی جامعة المصطفی العالمیه در ایام بعثت رسول اکرم(ص) هستیم.

 

رییس مجمتع آموزش عالی امام خمینی(ره) با بیان این که مراکزی در ایران وجود دارد که گل های محمدی را پرورش می دهند و گلاب و عطرهای بسیار خوبی از آن ها گرفته می شود، اظهار داشت: گلاب و عطر گل محمدی در اردیبهشت ماه انجام می شود که این اتفاق همزمان با بعثت رسول اکرم(ص) است.

 

وی تأکید کرد: در اصل دین چیزی با عنوان فارغ التحصیلی وجود ندارد؛ از این جهت بهتر است که بگوییم امروز نقطه آغاز یک تلاش مجدد است و در اسلام نیز تأکید شده که انسان از کودکی تا زمان مرگ باید کسب دانش کند.

 

در این مراسم 210 نفر از طلاب فارغ التحصیل جامعة المصطفی العالمیه با ملیت های مختلف حضور داشتند که از 30 نفر آن ها با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است، در ابتدای این مراسم، گروه همخوانی بین المللی بقیه الله به اجرای برنامه پرداخت./840/202/ب2

ارسال نظرات