۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۲۴۸۹۶
هنیه: 

مقاومت نقض آتش بس رژیم صهیونیستی را به دقت پیگیری می کند

معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که گروه های مقاومت در باریکه غزه با مسؤولیت پذیری و دقت تمام تمامی موارد نقض آتش بس در غزه از طرف دشمن صهیونیستی را پیگیری خواهند کرد.
اسماعیل هنیه معاون رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس

به گزارش خبرگزاری رسا، اسماعیل هنیه، معاون رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در جریان حضور در منزل شهید مازن لولو از رهبران گروهان های قدس که دو روز پیش در جریان آموزش و تمرینات جهادی به شهادت رسید، تصریح کرد که مقاومت و دشمن صهیونیستی پس از جنگ غزه به تفاهماتی دست یافتند که طرف صهیونیستی باید به آن پایبند باشد و ما نیز به دقت نقض آتش بس در غزه را پیگیری و دنبال خواهیم کرد.


هنیه ضمن اشاره به همکاری و هماهنگی عالی میان جنبش های حماس و جهاد اسلامی در میدان نبرد، اظهار داشت که گروه های مقاومت در غزه روابطی مستحکم و راهبردی با یکدیگر دارند.


وی افزود: پایه هایی ثابت همچون اسلام، فلسطین و مقاومت موجب پیوند ناگسستنی جنبش های حماس و جهاد اسلامی شده است و این پیوند میان حماس و دیگر گروه های مقاومت فلسطین نیز برقرار است و از طریق همین وحدت و روابط خوب، آزادی، استقلال و حق بازگشت را برای ملت فلسطین محقق خواهیم کرد.


معاون رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضمن تمجید از شهدای فلسطینی از جمله شهید مازن لولو، خاطر نشان کرد که شهدا نمونه ای بارز در تاریخ امت اسلامی و تاریخ نبرد با دشمن صهیونیستی هستند که دیگر دلاورمردان مقاومت نیز راه آنان را تا آزادی کامل این سرزمین ادامه خواهند داد.


گفتنی است که مازن لولو از فرماندهان گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی روز دوشنبه گذشته طی آموزش ها و تمرینات جهادی در نوار غزه به شهادت رسید./994/ب102/د

ارسال نظرات