۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۲۴۹۲۶

گنبد حرم امام علی در عید غدیر رونمایی می شود

تولیت آستان مقدس علوی ضمن بازدید از پروژه طلاکاری و ترمیم گنبد حرم مطهر امام علی (ع) اعلام کرد که گنبد این امام همام در عید غدیر رونمایی می شود.
گنبد حرم مطهر امام علی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید نزار هاشم حبل المتین، تولیت آستان مقدس علوی، روز گذشته از پروژه طلاکاری و ترمیم گنبد حرم مطهر امام علی (ع) بازدید کرد.


وی افزود: روند پروژه طاکاری گنبد حرم مطهر امام علی (ع) پیشرفت بسیار خوبی داشته است و با توجه به رسیدن به بخش کوچکتر گنبد در نقاط مرتفع پروژه سریع‌تر پیش خواهد رفت.


تولیت آستان مقدس علوی خاطرنشان کرد: به امید خداوند پروژه طلاکاری گنبد تا عید غدیر به پایان می رسد و در این روز شاهد مراسم رونمایی آن خواهیم بود.


وی با اشاره به همکاری تعدادی از متخصصان ایرانی در مدیریت و اجرای پروژه طلاکاری و ترمیم گنبد حرم مطهر امیر المومنین علی (ع) از همه کارمندان و فعالان در این پروژه تقدیر و تشکر کرد.


حجت الاسلام حبل المتین همچنین امروز با تعدادی از فرماندهان گردان امام علی (ع)  وابسته به آستان مقدس علوی دیدار و گفت‎وگو کرد.


وی با اشاره به آخرین تحولات امنیتی این کشور از تلاش و پشتکار اعضای گردان امام علی (ع)، پیشمرگ و نیروهای امنیتی در آزادسازی منطقه بشیر تشکر کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات