۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۲۴۹۳۹

برگزاری مراسم عید مبعث ویژه بانوان در حرم امام علی

اداره بانوان آستان مقدس علوی از آمادگی این اداره برای برگزاری مراسم جشن عید مبعث خبر داد.
آستان مقدس علوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، اداره بانوان آستان مقدس علوی از همکاری این اداره با بخش خدمات، امنیت و پزشکی برای برگزاری مراسم عید مبعث خبر داد.


منال حسین، رییس اداره بانوان آستان مقدس علوی در این رابطه به خبرنگاران گفت: زیارت ائمه معصومین در ماه رجب از جایگاه و اهمیت خاصی در مسائل معنوی و خودسازی انسان‎های مومن برخوردار است.


وی افزود: اداره بانوان آستان مقدس علوی برای برگزاری مراسم های ماه رجب به ویژه عید مبعث، سالن سیدالاوصیاء در صحن امام حسین (ع) و رواق ابی طالب (ع) را تدارک دیده است.


رییس اداره بانوان آستان مقدس علوی از توافق این اداره با نیروهای امنیتی نجف اشرف و بخش انتظامات حرم امام علی (ع) برای تامین امنیت و ورود و خروج آستان بانوان جهت شرکت در این مراسم عید مبعث خبر داد.


وی به تشریح برنامه‎های اداره بانوان آستان مقدس علوی در این روزها پرداخت و اظهار داشت: بیان آداب زیارت و اعمال خاصه روزهای ماه رجب، تصحیح وضو، استقرار 20 طلبه خواهر برای آموزش احکام به بانوان، تبیین جایگاه و اهمیت حجاب اسلامی در دین، برگزاری جلسات قرآن و تصحیح قرائت نماز بخشی از فعالیت‎های اداره زنان آستان مقدس علوی است./994/ب903/د
 

 

ارسال نظرات