۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۴۲۵۱۲۹
مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون:

بعثت زمینه رشد و تعالی انسان‌ها را محقق ساخت

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) با بیان این‌که خداوند در بعثت پیامبر نعمت را بر همگان تمام کرد و سعادت دنیوی و اخروی را به تمامی نسل‌ها ارزانی داد، گفت: بعثت پیامبر(ص) زمینه رشد و تعالی انسان‌ها را محقق ساخت.
عید مبعث

نرگس یاوران، مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز مبعث نبی اکرم(ص)، گفت: پیامبر اکرم(ص) ختم رسالت است.

 

وی افزود: پس از بعثت پیامبر(ص) نیازی به بعثت پیامبر دیگر نیست چرا که خداوند نعمت را بر همگان تمام کرد و سعادت دنیوی و اخروی را به تمامی نسل‌ها ارزانی داد و بعثت پیامبر(ص) بر اساس رشد و توانایی انسان‌ها محقق شد.

 

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) درباره اینکه پیامبر(ص) موظف بود تمامی مسائلی که از سوی خداوند ارائه می‌شد به مردم ابلاغ کند، بیان داشت: پیامبر(ص) در سن 40 سالگی در کوه حراء پیک وحی بر او نازل شد تا رسالت خود را که هدایت مردم بود به انجام برساند و دین مبین اسلام را به مردم ارائه دهد.

 

یاوران ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) به مدت سه سال مخفیانه افراد را به اسلام دعوت کردند و نخستین زن و مرد مسلمان حضرت خدیجه(س) و حضرت علی(ع) هستند و دعوت آشکار پیامبر(ص) از خویشاوندان آغاز شد و امامت حضرت علی(ع) را نیز در همان جلسات مطرح کردند.

 

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) پس از خود دوازده جانشین دارد، عنوان کرد: تعیین جانشین به فرمان خداوند متعال به این دلیل بود که دین خدا به صورت مستمر تبیین شود.

 

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) در پایان خاطر نشان کرد: ظهور امام زمان(عج) تکمیل کننده رسالت پیامبر اکرم(ص) استزیرا ایشان رسالت پیامبر را در جامعه جاری می‌سازد./302/813/ب1

ارسال نظرات