۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۴۲۵۲۶۵
با حضور نمایندگان دستگاه های دولتی؛

نخستین جلسه کمیته تکریم و تجلیل از ایثارگران در زنجان برگزار شد

نخستین جلسه کمیته تجلیل و تکریم از ایثارگران استان زنجان با حضور نمایندگان 16 دستگاه دولتی از جمله سپاه، ارتش، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
کمیته تکریم شهدا در زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، علی کاظمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، امروز در نخستین جلسه کمیته تجلیل و تکریم از ایثارگران که در محل این بنیاد برگزار شد، با اشاره به ضرورت تلاش و خدمت برای خانواده شهدا گفت: تلاش و خدمت برای خانواده‌های شهدا و ایثارگر ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

 

وی در ادامه با اشاره به وظایف هر یک از مسؤولان در قبال خانواده های شهدا اظهار داشت: هر یک از مسؤولان با اقدامی حتی اندک می‌توانند برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر گام مؤثر و مفیدی بردارند، پس چه مناسب است اگر این گام محکم‌تر و وسیع تر باشد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به این که هر چه از مقام شهدا و ایثارگران و خانواده‌های شان تجلیل کنیم در مقابل ایثارگری آنان چیزی نداریم که ارائه دهیم، افزود: نباید فراموش کنیم این افراد از بهترین داشته خود گذشتند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه های دیگر در این زمینه، تصریح کرد: هماهنگی و برنامه‌ریزی داشتن در هر اقدامی نتیجه را قابل قبول می‌کند و مسیر همواری برای اجرای مناسب‌تر برنامه‌ها در زمان‌های آتی خواهد بود؛ از این رو ما نیز در پی این هستیم که با تعامل دستگاه‌ها اجرای برنامه‌های مرتبط با خانواده‌های شاهد و ایثارگر را پر محتواتر کنیم.

 

در ادامه این جلسه آیین‌نامه پیشنهادی کمیته، از سوی حاضران مورد بررسی قرار گرفته و حاضران نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند، که در پایان ساماندهی دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر، بهره‌مندی مطلوب‌تر خانواده‌های شاهد و ایثارگر از امکانات فرهنگی و ورزشی دستگاه‌ها، بخشی از مصوبات این جلسه بود.

 

گفتنی است؛ این نخستین جلسه کمیته تکریم و تجلیل از ایثارگران استان است که به ریاست علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با حضور نمایندگان 16 دستگاه دولتی از جمله نیروی انتظامی، ارتش، سپاه، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه‌ها برگزار شد./202/949/ب1

ارسال نظرات