۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۴۲۵۴۳۶

نتایج آزمون جذب و گزینش خواهران مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اعلام شد

 رییس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از نتایج آزمون علمی جذب و گزینش طلاب خواهر برای جذب در شبکه تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد.
شیخ علیشاهی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، شیخ‌علیشاهی، رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از نتایج آزمون علمی جذب و گزینش طلاب خواهر برای جذب در شبکه تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد.


وی گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه سمتا از امتیاز و نتیجه نهایی خود در این آزمون مطلع شوند.


شیخ علیشاهی تصریح کرد: در طرح جذب و گزینش 120 نفر از خواهران طلبه از شهرهای مختلف استان از جمله مشهد، تربت جام، سبزوار، قوچان، جوین، تربت حیدریه، نیشابور ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد 94 نفر در آزمون کتبی شرکت کرده و 65 نفر این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.


وی با بیان این‌که اداره امور مبلغان خواهر، جهت تکمیل ظرفیت شبکه تبلیغی خود و در راستای بسترسازی مناسب در عرصه تبلیغ و پشتیبانی از فعالیت‌های تبلیغی مبلغان، این فراخوان را منتشر کرده است، اظهار داشت: طرح جذب و گزینش از فردا و با برگزاری مصاحبه و آزمون منبر پیگیری خواهد شد.


رئیس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مصاحبه و آزمون منبر به صورت متمرکز و در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد و افرادی که آزمون کتبی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، می‌توانند به پایگاه سمتا مراجعه و زمان مصاحبه خود را مشخص کنند.


شیخ‌علیشاهی در پایان در مورد امتیازات تشکیل پرونده‌ی تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اولویت در اعزام‌ها، صدور مجوز گروه تبلیغی، صدور گواهی ارتقا رتبه تبلیغی برای فعالیت در نهادهای فرهنگی، استانی و کشوری، ارائه بسته‌های آموزشی و حمایتی و ارائه تسهیلات حمایتی از جمله امتیازات تشکیل پرونده‌ی تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی است./102/859/ب1


منبع: رسالات

 

ارسال نظرات