۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۲۵۵۰۹

علمای اهل سنت مصر اقدام تروریستی در این کشور را محکوم کردند

علمای اهل سنت مصر تاکید کرد که نابودی کامل گروه های تروریستی باید در اولویت باشد و این گروه ها هدفی جز اشاعه فساد و خونریزی در منطقه ندارند.
انفجار انتحاری

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای اهل سنت مصر، با صدور پیام هایی انفجار تروریستی امروز صبح در منطقه حلوان این کشور را محکوم کردند.

 

در همین راستا مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر  این اقدام تروریستی را محکوم و اعلام کرد: این انفجار تروریستی که منجر به کشته شدن هشت تن از نیروهای امنیتی شد، یک اقدام ظالمانه است.

 

وی افزود: نابودی تمام گروه های تروریستی یک اولویت تخلف ناپذیر است و کسانی که سعی می کنند بر جنایات این گروه ها سرپوش بگذارند، خائن محسوب شده و گناه آنان بخشودنی نیست.


 

از سوی دیگر شوقی علام، مفتی مصری نیز ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی گفت: گروه های تروریستی تلاش می کنند فساد را در همه جا بگسترانند و این افراد قطعا در دنیا و آخرت مورد لعنت خداوند هستند.

 

این عالم اهل سنت مصر تاکید کرد: خداوند کید خائنان را به خودشان باز می گرداند و این مساله یک عهد و پیمان الهی است که در قرآن کریم هم بدان اشاره شده است.

 

گفتنی است گروه تروریستی داعش با صدور بیانیه ای در فضای مجازی مسؤولیت این اقدام تروریستی را به عهده گرفته است. در این اقدام که در یکی از خیابان های حاشیه ای منطقه حلوان در جنوب مصر روی داد، تروریست های داعش با آتش گشودن بر نیروهای امنیتی 8 تن از آنان را به قتل رساندند./1321/ب902/د

ارسال نظرات