۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۴۲۵۵۸۳
استاندار سمنان:

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان سمنان تشکیل شد

استاندار سمنان با اشاره به نام‌گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و لزوم اجرای سیاست‌های ابلاغی از تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد.
استاندار سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، محمدرضا خباز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان سمنان که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در استان سمنان به ریاست استاندار ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل‌شده تا دستورالعمل‌های ابلاغی به‌درستی اجرا و عملی شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی برای شرایط امروز کشور بسیار مناسب بوده و راه نجات کشور محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: با اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانیم شرایط امروز کشور را بهبود دهیم و این نیازمند همکاری و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی است.

خباز با اشاره به‌ضرورت وحدت و همدلی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با همدلی و هم‌افزایی بین مسئولان بخش خصوصی، نهادهای خدماتی و مردم امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست بلکه اقتصادی است که بر وجود ظرفیت‌های داخلی کشور تأکید دارد و از این طریق و استفاده از پتانسیل‌های داخلی به رونق کشور کمک می‌شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان تصریح کرد: چرخ تولید کشور امروز می‌تواند با عملی شدن اقتصاد مقاومتی به حرکت درآید و شرایط امروز کشور بهبود پیدا کند.

خباز شعار امسال را «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» عنوان کرد و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال گفت: اقدام و عمل در کنار همکاری همه‌جانبه مردم و مسئولان می‌تواند راه دستیابی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد.

وی به برخی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان سمنان نیز اشاره کرد و گفت: استان سمنان ظرفیت‌های مهمی در بخش صنعت و معدن، گردشگری، کشاورزی و راه دارد که می‌توان با استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها درراه توسعه و اشتغال‌زایی و همچنین رونق اقتصادی در این استان گام برداشت./922/101/ب3

ارسال نظرات