۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۴۲۵۵۸۴
فرماندار سمنان:

مراسم تشییع پیکر شهید پازوکی‌طرودی فردا در سمنان برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان سمنان گفت: مراسم تشییع پیکر مخترع بسیجی، شهید محمد پازوکی‌طرودی فردا در سمنان برگزار می‌شود.
1

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، جلسه هماهنگی مراسم تشییع و خاک‌سپاری مخترع بسیجی شهید والامقام شهید محمد پازوکی‌طرودی در فرمانداری شهرستان سمنان برگزار شد.

فرماندار شهرستان سمنان در این جلسه با تبریک ایام شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و به‌ویژه سرور شهیدان اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: در پی حادثه انفجار مین والمری در جریان تفحص شهدا در تاریخ 13 اردیبهشت‌ماه سال جاری در ارتفاعات کانی مانگا (پنجوین عراق) شهید محمد پازوکی‌طرودی نیز پس از پنج روز از وقوع حادثه و تلاش مستمر و شبانه‌روزی پزشکان، بر اثر شدت جراحات به خیل شهدای تفحص پیوست.

سیدعباس دانایی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای تشییع باشکوه پیکر مطهر این شهید گلگون‌کفن در سمنان انجام شده است، تصریح کرد: مراسم تشییع و تدفین در شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه، مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید والامقام ساعت 18 از محل شهدای گمنام، کوشک امام رضا (ع) برگزار می‌شود و این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و سپس حضور در گلزار شهدای سمنان در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان همراه خواهد بود.

‌فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: همچنین امروز آیین وداع با این شهید والامقام بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود.

دانایی گفت: دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه، آیین تشییع و تدفین شهید از ساعت 10 صبح از معراج شهدا واقع در میدان سعدی سمنان به سمت گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین مراسم تذکر این شهید گرانقدر، فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان اعظم امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار خواهد شد.

‌فرماندار شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: همچنین پنجشنبه 23 اردیبهشت‌ماه، آیین سوم و هفتم از ساعت 16 تا 18 در شبستان اعظم امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

دانایی از عموم مردم شهرستان سمنان و به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت کرد که با حضور خود در این مراسم‌، عشق و ارادت خود را به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) نشان دهند و شاهد حمایت معنوی مردم سمنان از فرهنگ ایثار و شهادت با استقبال و تشییع باشکوه پیکر این شهید بسیجی در برابر دشمنان اسلام باشیم و بار دیگر حمایت خود را از ولایت و اسلام به منصه ظهور برسانیم.

ارسال نظرات