۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۴۲۵۶۲۰
آیت الله دستغیب:

در ساخت اقامتگاه طلاب حوزه های علمیه تسریع شود

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری بر تسریع در ساخت اقامتگاه طلاب حوزه های علمیه در شیراز تاکید کرد.
سید علی اصغر دستغیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، در دیدار اعضای شورای حوزه های علمیه و مدیران مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور بر نظارت بیشتر و اهتمام جدی در تسریع ساخت اقامتگاه طلاب حوزه های علمیه در شیراز تاکید کرد.

 

وی با اشاره به جایگاه ارزنده حوزه های علمیه و دست اندرکاران حوزه در خدمات رسانی به طلاب افزود: مجموعه ای که به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودها ی مقام معظم رهبری با عنوان خدمت به حوزه های علمیه و روحانیت پایه گذاری شده است حقیقتا در شان روحانیت است.

 

نایب رئیس شورای حوزه های علمیه استان فارس اظهار داشت: به لطف خدا و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و شاهد موفقیت های بزرگی در این مرکز بوده ایم.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری کمک به روحانیان و تاسیس اقامتگاه هایی در شان روحانیت را از جمله اقدامات مهم مرکز خدمات حوزه های علمیه عنوان و ساخت اقامتگاه در جوار حرم حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد مقدس و حرم حضرت معصومه در قم را اقدام بسیار ارزنده توصیف و ابراز امیدواری کرد تا در آینده ای نزدیک جوار حرم سوم اهل بیت (ع ) در شیراز راه اندازی شود.

 

وی با قدردانی از مدیران مرکز خدمات حوزه های علیمه نامگذاری این مرکز در شیراز را به نام حضرت احمدبن موسی (ع) را اقدامی مهم و شایسته ارزیابی کرد و گفت: در حد توان آماده هر نوع همکاری هستیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین ربانی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کشور نیز در این دیدار با قدردانی از تولیت معظم آستان احمدی و محمدی (ع) در همراهی ساخت اقامتگاه طلاب در شیراز گفت: در چند سال اخیر یکی از دغدغه های مهم دفتر مقام معظم رهبری اسکان طلابی بوده که برای زیارت و درمان به شهرهای مختلف می آمدند که در مشهد و قم محل مناسبی برای اسکان فراهم شده است که با پیگیری و مساعدت های حضرتعالی در شیراز نیز به زودی محل اسکان طلاب در شیراز راه اندازی تا طلابی که از شهرهای مختلف به این شهر سفر می کنند از این خدمات استفاده کنند./203/919/ب1

ارسال نظرات