۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۴۲۶۱۹۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر خبر داد؛

ارسال ۵۰۰ پیامک به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان از ارسال ۵۰۰ پیامک به روحانیون، مبلغان، مسؤولان و اعضای هیأت مذهبی از سوی این اداره خبر داد.
سازمان تبلیغات اسلامی

حجت‌الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان و آغاز آن با میلاد با سعادت امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و امام سجاد(ع) گفت: هیئات مذهبی خرمشهر با چراغانی کردن کوچه، خیابان‌ها و برپایی ایستگاه‌های صلواتی برای برگزاری اعیاد شعبانیه اعلام آمادگی کردند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر با بیان این که به مناسبت میلاد امام حسین(ع) هیأت انصار ابی عبدالله(ع) این شهرستان با برپایی ایستگاه صلواتی، پخش مولودی و شربت و شیرینی به جشن و سرور پرداختند، تصریح کرد: مراسم میلاد آن حضرت با  سخنرانی حجت‌الاسلام حجتی نژاد، در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام رویوران اظهارداشت: مراسم میلاد امام حسین(ع) در ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری درمسجد جامع خرمشهر و پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام حجتی نژاد، امام جماعت این مسجد برگزار شد.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام حجتی نژاد در رابطه با شخصیت والای امام حسین(ع) مطالبی بیان کردند که در ادامه مراسم مداحان فارس زبان و عرب زبان به مدیحه سرایی پرداختند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابرازداشت: با توجه به فرارسیدن ماه شعبان اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر ۵۰۰ پیامک  به روحانیون، مبلغان، مسئولان و اعضای هیأت مذهبی ارسال کرد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر در پایان با اشاره به این که در روایات اهل‌بیت(ع) نسبت به خودسازی در ماه شعبان سفارش فراوانی شده است، خاطرنشان کرد: در روایات اهل بیت(ع) این ماه را مقدمه آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان بیان شده است که باید با تزکیه نفس و مراقبت بتوانیم خود را برای ورود به ماه مهمانی خدا آماده سازیم./9456/ت302/ی

ارسال نظرات