۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۲۶۶۵۰
آیت الله قبلان:

شهادت جایگاه راستین مجاهدان است

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، شهادت فرمانده حزب الله را تسلیت گفت و بر ادامه راه این شهید تأکید کرد.
آيه الله قبلان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان حزب الله را تسلیت گفت و افزود: شهادت مصطفی بدرالدین قهرمان و مبارز و فرمانده شجاعی که عمر خود را در راه جهاد و مبارزه با دشمن صهیونیستی صرف کرد تا سرانجام تاج شهادت را بر سر گذاشت را به همه آزادگان جهان اسلام و عرب تسلیت عرض می کنم.

 

وی افزود: این شهید از عوامل آزادی لبنان در سال 2000 و شکست دشمن صهیونیستی در سال 2006 بود و برای دفاع از ثبات لبنان و نجات انسانیت از پدیده شوم تکفیری همپیمان صهیونیست ها به مبارزه با آنان پرداخت.

 

آیت الله قبلان تصریح کرد: مجاهد و فرمانده بزرگی که در راه رسول الله(ص) قدم گذاشت و زندگیش با شهادت حسینی و مبارک به پایان رسید را از دست دادیم. وی از شهیدانی است که هرگز نمی میرند و در وجدان امت اسلامی زنده باقی خواهند ماند. 

 

این عالم لبنانی ادامه داد: سایر برادران و قهرمانان شجاع، راه این شهید را ادامه داده و با جهاد و مقاومت در برابر تروریسم صهیونیستی و تکفیری خواهند ایستاد.

 

وی در پایان اظهار داشت: به خانواده و برادران و ملت و همه آزادگان جهان به ویژه خانواده این شهید تسلیت عرض کرده و به آنان می گوییم که شأن جهاد و مجاهدان در فداکاری و ایثار و جایگاها آنان شهادت است و امتی که امثال مصطفی بدرالدین و عماد مغنیه را پرورش می دهد مطمئنا قهرمانان دیگری را در راه این عقیده پرورش خواهد داد.

 

گفتنی است شهید بدرالدین بامداد جمعه بر اثر انفجاری در مقر خود واقع در نزدیکی فرودگاه دمشق به شهادت رسید.

 

گرچه خبرهایی اولیه از شهادت این فرمانده بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی خبر می دهد، اما حزب الله گفته است درباره این موضوع تحقیق خواهد کرد./980/ب902/د

 

ارسال نظرات