۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۴۲۶۸۱۶
به مناسبت شهادت مصطفی بدرالدین؛

تماس تلفنی سیاستمداران لبنانی با سید حسن نصرالله

سیاستمداران لبنانی با تماس با سید حسن نصرالله و صدور پیام، شهادت فرمانده حزب الله در سوریه را تسلیت گفتند.
شهید مصطفی بدرالدین از فرماندهان حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از سیاستمداران و مسؤولان لبنانی در تماس با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان این حزب در سوریه را تسلیت گفتند.

 

میشل عون رییس گروه تغییر و  اصلاح، بلال تقی الدین رییس حزب وفاق ملی و سلیم الحص نخست وزیر سابق لبنان با سید حسن نصرالله تماس گرفته و بر افزایش عزم و اراده مقاومت جهت مبارزه با تروریسم صهیونیستی و تکفیری تأکید کردند.

 

حزب الله نیز اعلام کرد که پیام های تسلیت از برخی احزاب سیاسی موریتانی، تونس و مجمع جهانی اهل بیت(ع) دریافت کرده است.

 

کنگره جمعیت و شخصیت های اسلامی لبنان نیز با صدور پیامی تأکید کرد که شهید مصطفی بدرالدین نقش مهمی در ایستادگی در برابر توطئه های صهیونیستی ـ آمریکایی در منطقه داشت و نیروهای مقاومت باید به تنها گزینه که ایستادگی در برابر توطئه دشمنان است، پایبند باشند.

 

علمای جبل عامل هم شهادت این فرمانده را به مقاومت اسلامی و خانواده وی تسلیت گفت و افزود که هدف قرار دادن مصطفی بدرالدین در سوریه بر لزوم مقاومت تا آزادی آخرین خاک اشغال شده تأکید دارد.

 

جبهه عمل اسلامی که ریاست آن را شیخ زهیر الجعید بر عهده دارد، شهادت بدرالدین را به سید حسن نصرالله تسلیت گفت و ادامه داد که جنگ اصلی با دشمن صهیونیستی کینه توز است که از هر فرصتی برای ضربه زدن به مجاهدان در لبنان و فلسطین استفاده می کند.

 

جمیل السید رییس سابق سازمان امنیت عمومی خاطر نشان ساخت که شهادت مصطفی بدرالدین در هر شرایطی رخ داده باشد به سود دشمن صهیونیستی است، اما تجریه نشان داده که شهادت فرماندهان و نیروهای مقاومت بر عزم و اراده این محور می افزاید.

 

مصطفی حمدان رییس جنبش الناصریین با اشاره به اینکه حزب الله تحت تاثیر شهادت فرماندهان خود قرار نمی گیرد و پس از فقدان هر فرمانده شاهد دستاوردی از این حزب هستیم، تصریح کرد که سوریه هم اکنون به صحنه نمایش مهمی مبدل شده است که باید نیروهای خبره حزب الله در آن حضور داشته باشند.

 

رفعت البدوی مشاور نخست وزیر سابق بر عدم کم شدن اراده و عزم حزب الله در مقابل دشمن صهیونیستی و تکفیری، از سازمان های اطلاعات آمریکا و رژیم اشغالگر به عنوان عامل این جنایت یاد کرد و گفت که حزب الله ایمان دارد حتی اگر یک نیرو از این حزب زنده بماند، رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

 

زهیر الخطیب دبیرکل جبهه البناء لبنان خاطر نشان ساخت که مصطفی بدرالدین در صف مقدم نبرد با اندیشه تکفیر و جاهلیت عربی و عبری قرار داشت، در لبنان و سوریه به دفاع از کرامت و آزادی اعراب و مسلمانان پرداخت و ترور وی اوج رعب و هراس دشمنان را از محور مقاومت نشان داد./980/ب901/د

ارسال نظرات