۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۴۲۷۴۱۷
مسؤول بسیج طلاب آذربایجان شرقی:

روحانیت حافظ حریم دین و ارزش های اسلام و انقلاب است

حجت الاسلام تقوی آزاد با بیان این که روحانیت حافظ حریم دین و ارزش های اسلام و انقلاب است، گفت: روحانیت و حوزه های علمیه با حضوری چشم گیر در دفاع مقدس بار دیگر تعلق خود به دیانت و حفاظت از ارزش های دینی را نشان دادند و صفحه ای ارزشمند را رقم زدند.
بسیج طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام تقوي آزاد، مسؤول بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی عصر امروز در ديدار جمعي از رزمندگان روحاني دوران دفاع مقدس، با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس، اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس گنجیه ارزشمند جنگ بودند.

 

وی با اشاره به حضور پرشور روحانیت در جبهه های نبرد و جنگ، خاطرنشان کرد: روحانیت و حوزه های علمیه با حضور چشم گیر در دفاع مقدس بار دیگر تعلق خود به دیانت و حافظت از ارزش های دینی را نشان دادند و صفحه ای ارزشمند را رقم زدند.

 

مسؤول بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی رزمندگان روحاني را ميراثي ارزشمند براي تمام نسل ها و گنجی بزرگ خواند و ابراز داشت: رزمندگان روحانی با حضور خود در جبهه های نبرد جق علیه باطل و مبارزه با رژیم بعث عراق تجربیاتی ارزشمند را در صیانت از ارزش ها کسب کردند.

 

وی با تأکید بر بهره گیری از تجربيات ارزشمند رزمندگان روحانی، اذعان داشت: روحانیت حافظ و مدافع حریم دین و ارزش های اسلام و انقلاب هستند و در تعرض رژیم سفاک بعث با احساس مسؤول در صیانت از مرزهای خاکیدر جبهه های نبر حضور پیدا کردند.

 

همچنین در این جلسه، حجت الاسلام محمدزاده، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بستان آباد نیز در ادامه حفظ ارزش هاي دفاع مقدس و گرامي داشت نام و ياد شهيدان و عزيزان رزمنده را خواستار شد و اظهار داشت: شهدا و رزمندگان روحانی در این میان درخششی چشم گیر دارند.

 

وی ارزش ها و آرمان هاي شهيدان را چراغ راه تمام نسل ها دانست و بر ادامه راه شهيدان و رزمندگان تاكيد كرد و افزود: مقاومت، ایستادگی و ثبات قدم بر ارزش های دینی و الهی آموزه بزرگ و ارزشمند رزمندگان دفاع مقدس بود که ضرورت دارد به نسل امروز نیز انتقال یابد.

 

حجت الاسلام محمدزاده مقاومت را بهترين و برترين گزينه براي ادامه راه شهيدان خواند و تصریح کرد: امروز راز موفقیت در برابر زاده خواهی های دشمنان و آمریکای جنایت کار مقاومت و ایستادگی بر ارزش های امام و شهدا و آموزه های انقلابی ایشان است./854/202/ب2

ارسال نظرات