۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۴۲۷۴۶۶

بیانیه جمعیت طلاب انقلاب اسلامی خطاب به هاشمی رفسنجانی

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای خطاب به هاشمی رفسنجانی، عدم برخورد جدی وی در برابر اقدامات دخترش را مسبب بسیاری از رفتارهای امروز وی دانست.
هاشمی رفسنجانی

جمعیت طلاب انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای خطاب به هاشمی رفسنجانی، عدم برخورد جدی وی در برابر اقدامات دخترش را مسبب بسیاری از رفتارهای امروز وی دانست. 

 

متن بیانیه به این شرح است:

جناب آقای هاشمی رفسنجانی!

برای اولین بار بالاخره از یک اقدام فرزندان خود انتقاد کوچکی کردید و  بیان داشته اید: کار دخترتان اشتباه بوده و باید جبران کند.  اما او بلافاصله پاسخ شما را داد و گفت اشتباهی نکرده است. این یعنی توقع جبران از او نباید داشت، چه آنکه از این اشتباهات از او مکرر سر زده است و نه تنها جبرانی صورت نگرفته است که روز به روز او را به قعر جهنم نزدیکتر کرده است.

 

اگر آن زمان که از دوچرخه سواری زنان و مانتوی کوتاه و تعریف ناقص از حجاب، سخن گفت به جای آنکه امور ورزش زنان را به دستش بسپارید و تشویق به نمایندگی اش کنید، با او برخورد می کردید امروز این گونه علیه شما موضع نمی گرفت.

 

  اگر آن روز که در "روزنامه ی زن" به احکام اسلام تاخت و حتی پیام نوروزی بیوه شاه را منتشر کرد و سر قبر شاه معدوم رفت، جدی با او برخورد می کردید، نازدانه شما کارش به هم پیالگی با نجسان بهایی نمی رسید.

 

اگر آن روز که در تبلیغات ریاست جمهوری سال88 به نظام حمله کرد، او را ادب می کردید، امروز به شما بی ادبی نمی کرد.

 

اگر آن روز که در خیابان های پایتخت جولان می داد و ملت را علیه نظام تحریک می کرد به جای توجیهات مبتذل و حمایتهای  ساندویچی اجازه برخورد با او را می دادید، امروز این گونه حیثیت لباس شما را به بازی نمی گرفت.

 

اگر آن روز که پسر مجرمتان را به زندان مجازات خفیفی که برایش در نظر گرفته بودند می بردند و دخترتان دادگاه جمهوری اسلامی را با زندان رژیم طاغوت مقایسه کرد، دهان او را پدرانه مورد نوازش قرار می دادید، امروز علیه دستور پدرانه شما موضع نمی گرفت.

 

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام!

اگر آن زمان که پسرتان علیه ملت فعالیت می کرد و گرای تحریم به اجانب می داد به جای دلسوزی بی مورد در برابرش می ایستادید و منافع شخصی را فدای "مصلحت نظام" و انقلاب می کردید الان دخترتان دوشادوش فرقه ای ضاله، گرای..تحریمهای حقوق بشری را به بیگانگان نمی فرستاد.

 

اگر آن روز که همسرتان مردم به آشوب خیابانی دعوت کرد و آن روز که حکم دادگاه نظام را پدرسوختگی دانست به او تذکر می دادید دخترتان هم یاد می گرفت خانواده هاشمی حرمت دارد و با هر ناکسی نباید دوست شود.

 

جناب آقای هاشمی!

 از دختر شما توقع جبران و تصحیح نمی رود. درخواست می کنیم شما گذشته خود در این باره را جبران کنید و بدون علقه های پدری  و فشارهای سیاسی در مجازات دخترتان به دستگاه قضایی اخلال نکنید. گرچه کار مشکلی است، اما این کار را اگر چه تاکنون دیر هم شده است انجام دهید.

 

تا بالین آرامتری خداوند برایتان رقم بزند.

/924/د102/ج

ارسال نظرات