۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۲۷۵۵۳
نماینده مردم آمل در مجلس:

جوانان نقش حساسی در توسعه همه جانبه نظام اسلامی دارند

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان نقش حساسی در توسعه همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند که باید از این ظرفیت ارزشمند به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
یوسفیان

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در  مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) از مقام رفیع و گرانقدری برخوردار هستند و  توانستند به مراتب والایی دست پیدا کنند.

 

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس افزود:  حضرت علی اکبر(ع) فرزند گرانقدر جوانان بنی هاشم و سرمشق ایثار و شهادت است.

 

یوسفیان ملا با بیان این که حضرت علی اکبر(ع) الگویی ارزنده و ارزشمند است، بیان داشت: ضرورت دارد نسل جوان ما سیره این وجود نورانی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) در سن جوانی دارای چنان هوش و شجاعتی بود که معاویه اعتراف کرد او برای خلافت از یزید بالاتر است.

 

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: نام گذاری زمان میلاد حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان فرخنده و فرصت ارزشمندی است.

 

وی ادامه داد: این روز فرصت والایی است تا احترام به مقام شامخ جگرگوشه سرور و سالار شهیدان که شهادت را شیرین تر از عسل می داند و شهدای عزیز مدافع حرم داشته باشیم.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس خاطرنشان کرد: ضرورت دارد نسل جوان جامعه با حساسیت بیشتری در کانون توجه مدیران قرار گیرند که تحقق این امر مهم و اساسی باید صورت گیرد.

 

یوسفیان ملا ادامه داد: هدر رفتن نیروی جوانان متعهد خسارت جبران ناپذیری برای هر جامعه است که باید از آن جلوگیری شود.

 

وی خاطرنشان کرد: باید با تمام توان و امکان بتوانیم از دیدگاه ها و پیشنهادات سازنده جوانان در پیشبرد امور شهر و کشور استفاده درستی داشته باشیم.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان خاطرنشان کرد: جوانان نقش حساسی در توسعه همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند که باید از این ظرفیت ارزشمند به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

 

یوسفیان ملا افزود: جوانان نظام اسلامی همواره افتخارآفرین بوده و برای این عزیزان آرزوی سربلندی و افتخارات روزافزون داریم./1314/302/ب2

ارسال نظرات