۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۴۲۷۷۰۰
فرمانده لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا:

شهداي مدافع حرم برای پاسداري از حريم آل الله جانشان را فدا كردند

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به این که شهدای مدافع حرم برای احیای اسلام و عزت امت اسلامی، دفاع از ارزش‌های اسلامی و عتبات عالیات و حرم مطهر حضرت زینب(س) وارد این میدان شده‌اند، گفت: این شهدا وارد میدان پرخطر جهاد شده‌اند که این میدان حیات بخش، عزت آفرین و فوزی عظیم است.
فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار حمیدرضا رستمیان، فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در شهرستان چالوس، گفت: تکفیری‌ها در حقیقت عروسک‌های استکبار جهانی هستند و در برابر ایران عددی نیستند. 

 

وی با بیان این که شهدای مدافع حرم از نسل سوم انقلاب هستند، گفت: بسیاری از مدافعان حرم گمنام می روند و گمنام باز می‌گردند و تنها هدف آنان دفاع از اسلام و حرم و حریم اهل بیت(ع) است.

 

سردار رستمیان ادامه داد: شهدای مدافع حرم با تأسی از سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) به دفاع از حریم حرم اهل بيت (ع) برخاستند و شهادت را آرمانی دست یافتنی در این حرکت و جوشش خود دیدند.

 

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا با بیان این که شهداي مدافع حرم براي احيا و پايداري دين مبين اسلام و پاسداري از حريم آل الله جانشان را فدا كردند، گفت: شهدای مدافع حرم با تأسی ازشهدای دفاع مقدس به دفاع از ارزش‌های اسلامی وحرم بی بی زینب وحضرت رقیه(س) پرداختند.

 

وی با تأکید براین که شهدا به ملت ایران عزت و معرفت دادند، گفت: مردم ایران اسلامی درس خوانده مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) هستند و به خاندان عصمت و طهارت(ع) اقتدا می‌کنند.

 

سردار رستمیان با بیان این که مدافعان حرم برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) جان خود را در طَبق اخلاص نهادند، افزود: امنیت کشور ما مرهون رشادت افرادی است که از جان و مال خود بدون هیچ چشمداشت دنیوی گذشتند تا نوامیس ملت در آرامش و آسایش باشند.

 

وی با اشاره به این که شهدای مدافع حرم برای احیای اسلام و عزت امت اسلامی، دفاع از ارزش‌های اسلامی و عتبات عالیات و حرم مطهر حضرت زینب(س) وارد این میدان شده‌اند، گفت: این شهدا وارد میدان پرخطر جهاد شده‌اند که این میدان حیات بخش، عزت آفرین و فوزی عظیم است.

 

سردار رستمیان افزود: در برهه‌ای از زمان تهدیدهای نظامی در نزدیکی ما اتفاق می‌افتاد، اما به برکت خون شهدا همه این خطرات پشت سر گذاشته شد و امروز در امنیت کامل هستیم.

 

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا به دلایل امنیت موجود در کشور اشاره کرد و افزود: اصلی‌ترین عامل ایجاد چنین امنیتی، وجود مقام معظم رهبری به عنوان سکان‌دار اصلی جامعه و نیز وجود ملتی آماده و پابه‌رکاب است.

 

سردار رستمیان با بیان این که ایران در سال‌های اخیر به اقتدار بالای داخلی دست یافته است، تصریح کرد: امروز در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی، ایران در منطقه خاورمیانه میدان‌داری می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن با پیاده کردن طرح اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات، ناامنی را به مرکز مقاومت یعنی ایران انتقال دهد، اما با وجود مدافعان حرم در وسط میدان، پنج سال است که دشمن زمین‌گیر است.

 

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا به رشادت‌های رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: 14 ساعت مقاومت در خان طومان یادآور اقتدار لشگر 25 کربلا است که حتی دشمن را هم به اعتراف مجبور کرده است.

 

این مسؤول با بیان این که کینه دشمنان ما به جنگ جمل باز می‌گردد، اما اراده شیعه از همه این ها بالاتر است، گفت: قدرت بازدارندگی اصلی مهم در حفظ امنیت است و با آمادگی نیروهای ما، با وجود حضور چندساله آمریکا در خلیج فارس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 

وی با اشاره به ضرورت نابودی جبهه کفر و گروهک‌های تروریستی، عنوان کرد: گروهک‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و رژیم آل سعود مانند داعش دشمن همه مسلمان‌ها و ملت مسلمان ایران هستند.

 

سردار رستمیان با اشاره به آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم کسانی که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت می‌رسند از نسل جوان هستند و این یعنی جوانان ما با الهام از عاشورا و کربلا با فرهنگ شهادت‌طلبی آشنا هستند./950/202/ب2

 

ارسال نظرات