۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۴۲۷۸۶۴
رییس سازمان اوقاف:

اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی دروغی بزرگ است

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری امنیت بی نظیر و مثال زدنی در ایران اسلامی حاکم است گفت: مهمانان و شرکت کنندگان در مسابقات قرآن کریم که این امنیت را از نزدیک لمس کرده اند به دنیا بگویند که ایران هراسی و اسلام هراسی و شیعه هراسی دروغ است.
علی محمدی

به گزارش خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی در اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که با حضور با شکوه مردم و شرکت کنندگان در مصلی تهران برگزار شد از تمامی دست اندرکاران، استادان، داوران، متسابقین، مسئولان فرهنگی و کشوری، رسانه ها و مردم فهیم ایران اسلامی در برگزاری باشکوه این رویداد قرآنی قدردانی کرد.

 

رییس ستاد عالی مسابقات بین المللی قرآن کریم در ابتدای سخنان خود با بیان سه نکته مهم در خصوص این رویداد بزرگ قرآنی خطاب به مهمانان و متسابقین و داوران گفت: ایران اسلامی به مدت یک هفته میزبان شما عزیزان بود و شما در این مدت شاهد امنیت و آرامش بی نظیر ایران اسلامی بودید که یکی از نشانه های امنیت بالا در ایران برگزاری باشکوه این کنگره عظیم قرآنی است که در سایه این امنیت و آرامش سی وسومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با شکوه بیشتر و با استقبال زیاد اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: امروز شما این امنیت و آرامش را در ایران لمس کردید و از نزدیک شاهد آن بودید بنابر این دیدید که ایران هراسی و اسلام هراسی و شیعه هراسی که تبلیغات استکبار جهانی علیه ایران است دروغی بیش نبوده و کذب محض است و ایران اسلامی از عالیترین سطح امنیت برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف تأکید کرد: هر چه در ایران دیدید به عنوان حق و حقوق ملت و نظام اسلامی ایران به هموطنان خود معرفی کنید.

 

حجت الاسلام محمدی در ادامه خطاب به جامعه قرآنی و مسئولان فرهنگی کشور ضمن تشکر از زحمات اساتید و مربیان و جامعه قرآنی در تربیت قاریان و حافظان گفت: استقبال مردم از برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی نشان داد که بایستی جامعه قرآنی و مسئولان فرهنگی یک اقدام انقلابی و جهادی را شروع کنند که اگر ما سفره قرآن را به خوبی بگسترانیم، مردم با علاقه سر این سفره خواهند نشست بنابر این باید اقدام جهادی و انقلابی در زمینه فعالیت های قرآنی را شروع کنیم تا مطالبه مقام معظم رهبری در زمینه قرآن جامعه عمل بپوشد.

 

وی خاطر نشان کرد استقبال مردم نشان داد اگر مسئولان به صورت فعال انقلابی و جهادی عمل کنند مردم به خوبی از این فعالیتها استقبال خواهند کرد و این وظیفه ما را سنگین می کند.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه خطاب سوم سخنان خود را متوجه اقشار مختلف مردم دانست و ضمن قدردانی از حضور و استقبال آنان تصریح کرد: آنچه موجب سعادت و عزت جامعه ما بوده و هست قرآن کریم است.

 

محمدی تصریح کرد: لذا لازم است دستگاه های فرهنگی نسبت به قرآن اهتمام داشته باشند مردم نیز باید در جلسات چند ده هزار نفری قرآنی در سطح کشور  شرکت کنند و این ظرفیت در بستر قرآن وجود دارد.

 

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: مردم ما در دوران دفاع مقدس عزیزان خود را برای دفاع از قرآن به جبهه ها فرستادند و نشان دادند که برای حفاظت و صیانت از قرآن تا پای جان ایستاده اند و امروز نیز برای حفظ و تلاوت قرآن آمادگی دارند و این به هنر و مدیریت ما مسئولان بستگی دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه زندگی سعادت مندانه و عزت مندانه در سایه آموزش و تعلیم و عمل به قرآن است افزود: هر جامعه ای که از قرآن تبعیت کند به سعادت و عزت خواهد رسید و ما خداوند را شاکریم که به برکت خون شهدا، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری توفیق داد علاوه بر حفظ قرائت و بحث درزمینه قرآن به آن عمل کرده و انقلابی قرآنی را به پیروزی برسانیم.

 

رییس ستاد عالی مسابقات بین المللی قرآن کریم در ادامه با بیان اینکه قرآن بسته ای کامل است که باید به تمام ابعاد آن اعتقاد داشت و به تمام آن عمل کرد بیان داشت: همان طور که در قرآن رحمت نسبت به مومنین و به هم دیگر ذکر شده است شدت در برخورد با دشمنان نیز مورد تأکید قرار گرفته است یعنی قرآن یک بسته کامل است که باید تمام آن را پذیرفت و عمل کرد.

 

حجت الاسلام محمدی  اظهار داشت: جای تعجب است که برخی خود باخته در مقابل فرهنگ غرب می گویند فرهنگ غرب یک بسته کامل است و باید همه آن را قبول کرد، این جای تأسف دارد که چطور نسبت به قرآن این کتاب هدایت بشری این دید را ندارند در حالی که ملت مسلمان ایران به آن عمل کرده و در مدت 37 سال پرچمدار عمل به قرآن بوده است که مصداق بارز آن مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به گزافه گویی سران استکبار جهانی به ویژه امریکایی ها گفت: گاهی از آنها می شنویم که ملت ایران را تهدید به حمله و تحریم و ... می کنند اما باید بدانند که اگر شما یک گزینه روی میز دارید ما هزاران گزینه در اختیار داریم که البته گزینه های ما موفق و موجب سعادت جامعه بشری است.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف با اشاره به اینکه یک گزینه مهم ما در مقابل مستکبران، قرآن کریم است افزود: قرآن ثروت بی نظیر است و هر کس به آن عمل کند در امنیت خواهد بود که ما در دوران دفاع مقدس آن را به اثبات رساندیم واین وعده قطعی ظالمان و جنایتکاران را مجازات خواهد کرد و پیروزی از آن مظلومان و ستمدیدگان است./1325/د102/ی

 

منبع: سازمان اوقاف

ارسال نظرات