۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۴۲۷۸۹۱
امام جمعه باقرشهر:

روحانیت و طلاب انقلابی عامل حفظ انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه باقرشهر گفت: روحانیت و طلاب که همچون ریشه برای انقلاب هستند بنابراین باید انقلابی بمانند تا انقلاب اسلامی حفظ و نگهداری شود.
موسوی امام جمعه

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره علت تاکید رهبر معظم انقلاب بر انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند که حوزه‌های علمیه باید انقلابی باقی بمانند به این علت است ریشه انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمیه است.

 

وی افزود: امام راحل به عنوان زعیم حوزه‌های علمیه و مرجع تقلید زمان خود انقلابی‌ترین روحانی بودند که با حمایت مردمی و انقلاب در مقابل استبداد و استکبار، جمهوری اسلامی ایران را بنا کرده و آن را به پیروزی رساندند.

 

امام جمعه باقرشهر ادامه داد: در ادامه راه امام راحل شاگردان ایشان که انقلابی تربیت شده بودند از رهبر خود پیروی کرده افکار و آرمان‌های حضرت امام را گسترش داده و تبلیغ کردند تا انقلاب توسعه پیدا کند.

 

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران با اعتماد مردم نسبت به مرجعیت و روحانیت و در ادامه با تبعیت از آن شکل گرفت در حقیقت مراجع و طلاب انقلابی نقش عمده‌ای در پیروزی و نگهداری این انقلاب داشتند.

 

وی افزود: در واقع روحانیت یا طلاب که همچون ریشه برای انقلاب هستند اگر آنها کناره گیری کنند درخت تنومند انقلاب خشک خواهد شد به همین علت رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که طلاب باید انقلابی باقی بمانند تا در حفظ و نگهداری انقلاب از آنها استفاده شود./302/807/ب1

ارسال نظرات