۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۲۷۹۵۲
امام جمعه همدان:

دولت باید بر حقوق دریافتی کارکنان نظارت داشته باشد

امام جمعه همدان گفت: متأسفانه در تقسیم اعتبارات و حقوق میان افراد بی عدالتی و بی قانونی موج می زند و عده ای به نان شب محتاج هستند و عده ای حقوق87 میلونی می گیرند.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت‌الله غیاثالدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در خطبه های نماز جمعه همدان گفت: قوام همه ارکان اسلام بر مبنای امامت استوار است.

 

وی با اشاره به اهمیت مسأله امامت خاطر نشان کرد: در روایتی از پیامبر وارد شده است که هرکس امام زمان خود را نشناخته و بمیرد در مرگ جاهلیت مرده است و این نشان از اهمیت امامت دارد.

 

امام جمعه همدان با بیان این مطلب که امسال مساجد می توانند نماز را بعد از افطار برگزار کنند یادآور شد: مساجد می توانند در ایام ماه رمضان برای این که فشار گرسنگی و تشنگی بر مردم مستولی نشود، نماز را اندکی بعد از صرف افطار برگزار کنند.

 

وی از برگزاری مراسم سخنرانی در ایام ماه رمضان در آرامگاه بوعلی خبرداد و گفت: امسال نیز مانند سال های قبل مراسم سخنرانی بعد از افطار در آرامگاه بوعلی با موضوع مهدویت برگزار می شود.

 

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: مساله مهدویت در نزد همه ادیان پذیرفته شده است و عده ای مغرض به دنبال آن هستند که با ایجاد شبهاتی مسأله مهدویت را در جهان کمرنگ کنند.

 

وی با اشاره به رفتار نابخردانه عربستان گفت: عربستان سعودی تمام دارایی خود را در اختیار استعمارگران غرب قرار داده است و کمر همت به نابودی دین اسلام بسته است.

 

امام جمعه همدان با اشاره به روایت که بالاترین اعمال انتظار فرج است گفت: تمام اعمال عبادی انسان و قبولی آنها در گرو اعتقاد عملی و قلبی به انتظار فرج است.

 

وی با اشاره به حقوق دریافتی برخی از مدیران کشور تصریح کرد: متأسفانه در تقسیم اعتبارات و حقوق میان افراد بی عدالتی و بی قانونی موج می زند و عده ای به نان شب محتاج هستند و عده ای حقوق87 میلونی می گیرند./201/979/ب1

ارسال نظرات