۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۴۲۸۱۳۵

نخستین همایش وقف جمعی علما و روحانیان زنجان برگزار شد

نخستین همایش جمعی علما و روحانیان استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و با هدف تأمین منابع مالی پایدار برای حوزه های علمیه استان با حضور منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
همایش علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی، منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در نخستین همایش وقف جمعی علما که به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان برگزار شد، با اشاره به حسنات برگزاری چنین همایش هایی، گفت: چقدر خوب است که خود ما طلاب در عرصه عمل نیز عامل به گفته های خود در زمینه وقف باشیم.

 

وی در ادامه با اشاره به الگوسازی چنین همایش هایی برای دیگر استان ها، اظهار داشت: یکی از خوبی های برگزاری همایش هایی با این عنوان، الگوسازی برای دیگر استان ها بوده و همانطور که علما در همه چیز الگو و نمونه هستند؛ در این عمل نیز الگو باشند.

 

منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به لزوم رسانه ای شدن چنین حرکت هایی، تأکید کرد: امیدواریم که با رسانه ای شدن این همایش ها و الگو واقع شدن آن برای دیگر استان ها، شاهد رفع مشکلات مالی حوزه های علمیه در تمامی استان ها و شهرستان ها باشیم.

 

گفتنی است؛ این نخستین همایش وقف جمعی علما در استان زنجان است که به همت مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان و با هدف تأمین منابع مالی پایدار برای رفع مشکلات و هزینه های جاری حوزه های علمیه استان برگزار شد./202/949/ب1

ارسال نظرات