۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۴۲۸۴۶۸

بیست و هفتمین کنگره سرداران و ۱۱۴ شهید «فردو» برگزار می شود

بیست و هفتمین کنگره سرداران و 114 شهید روستای فردو به مدت سه روز در تهران، قم و روستای فردو برگزار می شود.
بیست و هفتمین کنگره سرداران و 114 شهید روستای فردو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بیست و هفتمین کنگره سرداران و 114 شهید روستای فردو به مدت سه روز در باغ موزه دفاع مقدس تهران، گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم و حسینیه شهدای روستای فردو برگزار می شود.

 

این کنگره روز چهارشنبه پنجم خردادماه 95 در تهران، باغ موزه دفاع مقدس ساعت 20:30 با سخنرانی سردار کارگر و مداحی حاج مرتضی طاهری برگزار می شود.

 

این کنگره همچنین در روز پنجشنبه ششم خردادماه 95 در استان قم، گلزارشهدای علی بن جعفر(ع)، مجتمع امام خمینی(ره) رأس ساعت 17 آغاز خواهد شد.

 

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام سید حسین مؤمنی سخنرانی خواهد کرد و کربلایی مجتبی رمضانی نیز به مداحی خواهد پرداخت؛ همچنین میهمان ویژه این همایش سرتیپ موسوی، جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 

بیست و هفتمین کنگره سرداران و 114 شهید روستای فردو روز جمعه هفتم خردادماه سال جاری نیز در با حضور سردار سلامی، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه شهدا روستای فردو استان قم از ساعت9 صبح آغاز خواهد شد.

 

در این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین میرباقری سخنرانی و حاج جواد اعتماد سعید مداحی خواهد کرد و همچنین استاد طوسی در این کنگره به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید خواهد پرداخت.

 

شایان ذکر است مراسم روز جمعه این کنگره از صدا و سیما پخش خواهد شد./907/ت303/س

ارسال نظرات