۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۲۹۰۲۸
امام جمعه جدید آمل:

مراقبت از جبهه فرهنگی انقلاب و بصیرت افزایی از تکلیف مهم و اساسی است

امام جمعه جدید آمل با اشاره به این که نمازجمعه از یادگارهای ارزشمند امام راحل است، گفت: تکالیف ما در نمازهای جمعه در راستای پاسدار از اهداف انقلاب اسلامی، مراقبت از جبهه فرهنگی انقلاب و بصیرت افزایی در جامعه است.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه جدید آمل امروز در جلسه شورای اداری و آیین تودیع و معارفه امام جمعه آمل اظهارداشت: امروز یکی از سخت ترین روزها دارد رقم می خورد که از همه عزیزان تشکر و قدردانی داریم.

 

وی تصریح کرد: مدیون خون های پاک شهدا هستیم که هر چه داریم به برکت این عزیزان والامقام است و اگر مردم نباشند ما چیزی نیستیم.

 

حجت الاسلام مرتضوی افزود: مدیون شهدای مدافع حرم خود هستیم که امروز بر سفره امنیت و آرامش این عزیزان گرانقدر حضور داریم.

 

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: تلاش ما باید در این راستا باشد تا به واسطه عمل خود دل امام زمان(عج) را شاد کنیم و در انجام تکالیف کوشا باشیم.

 

وی ادامه داد: حجت الاسلام رحمانی عالم فاضل و خدوم هستند که دست نیاز به سویشان دراز کرده و از رهنمودهای ایشان استفاده می کنیم.

 

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: باید قدر علما و بزرگان خود را بدانیم که علامه حسن زاده و جوادی آملی از افتخارات ارزشمند ما هستند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که تلاش ما باید در این راستا باشد تا برای خدمت شایسته به مردم گام برداریم، گفت: نیاز است تا زمینه رضایت خداوند متعال، رهبری و شهدای نظام اسلامی را فراهم کنیم.

 

وی با اشاره به این که نمازجمعه از یادگارهای ارزشمند امام راحل است، افزود: تکالیف ما در نمازهای جمعه در راستای پاسدار از اهداف انقلاب اسلامی، مراقبت از جبهه فرهنگی انقلاب و بصیرت افزایی در جامعه است.

 

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با شناخت دقیق از ظرفیت ها بهره گیری کرده و انسجام در اقشار مختلف ایجاد کنیم.

 

امام جمعه آمل بیان داشت: این شهرستان دارای سوابق ارزشمندی در گذشته و حال است که همواره در نقش های مختلف کارکردهای ممتازی داشتند.

 

وی با بیان این که برنامه ریزی برای تبیین مواضع رهبری و پیگیری دستورات ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و سیاست ها باید صورت گیرد، اظهارداشت: تشکیلات امام جمعه باید در کلیه عرصه های فکری، فرهنگی و انقلابی به عنوان کانونی عمل کند.

 

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به این که تقویت و حمایت از مدیران خدوم و پیگیری مشکلات مردم ضرورت دارد، گفت: هماهنگی در اجرای دقیق تر فعالیت دستگاه های فرهنگی و تبلیغی باید وجود داشته و ارتباط اثربخش با ائمه جمعه شهرستان انجام شود./1314/202/ب3

عبدالرضا عزیزکمالی
ارسال نظرات