۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۴۲۹۵۶۱
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی: 

با محاصره فلوجه، داعش به انتهای خط رسیده است

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به پیروزی های مهم و استراتژیک رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه گفت: با محاصره فلوجه؛ داعش به انتهای خط رسیده است.
حجت الاسلام والمسلمین انتظاری

حجت‌الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که طی روزهای اخیر خبرهای خوشی از پیروزی های مهم و استراتژیک رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه به گوش می رسد، اظهار داشت: وحدت مردم ارتش نفس داعش را به شماره انداخته است.


وی با بیان این‌که طومار افراط‌گرایی با نابودی داعش پیچیده خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز با محاصره فلوجه؛ داعش به انتهای خط رسیده است، به یقین آنچه امروز نیاز اصلی و اساسی جوامع اسلامی در منطقه است، آگاهی نسبت به برنامه ها و مواضع خصمانه دشمنان و هوشیاری نسبت به خطر گروه های تکفیری است.


حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: امروز بزرگترین رنج جوامع اسلامی از تندروی و افراطی‌گری فرقه های ساخته و پرداخته غربی است، اگر امروز شاهد یورش‌های جدید گروه تروریستی داعش به عراق هستیم، باید دانست که این اقدامات بی‌شرمانه با هدف انحراف اذهان عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی است. 


امام جمعه جلفا با بیان این‌که تمامی برنامه ها و نقشه‌های غرب و گروه های تروریستی در سوریه و عراق بر باد رفته است، خاطرنشان کرد: به اذعان تمامی کارشناسان، متخصصان و مردم انقلابی منطقه پیروزی شیعه و جهان اسلام بر تکفیری‌ها و سلفی‌گری در سوریه از برکات وجودی و رهنمودهای داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای بوده است.


حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این‌که جهانیان بر نقش محوری ایران در مقابله با تروریست های افراط‌گرا اعتراف می کنند، افزود: امروز پس از سال‌ها جنگ داخلی در عراق و سوریه به مرحله ای رسیده ایم که سوریه معادلات سیاسی منطقه را تغییر می دهد که این‌ها همه از برکات ولایت فقیه است.


وی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را نقشه راه و زمینه ساز غلبه بر توطئه های دشمنان دانست و افزود: بسیاری از دشمنان غربی اسلام و تشیع با تجهیز تروریست های سلفی و تکفیری به دنبال براندازی نظام سوریه و شکست مقاومت اسلامی بودند، اما نتیجه غیر از این معادلات حاصل شده است.


مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: غرب و برخی از کشورهای منطقه که حامی گروهک‌های تروریستی هستند، بدانند که به زیان خود عمل می کنند. قطعا در آینده‌ای نه چندان دور تربیت‌یافتگان گروهک تندرو و تروریستی داعش با شکست در خاورمیانه، اهداف شوم خود را در اروپا و آمریکا پیگیری خواهند کرد./935/302/ب3

 

ارسال نظرات