۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۲۹۷۶۴
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه:

خطر تحریف خط امام هشدار جدی برای مسؤولان و دلسوزان نظام است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: خطر تحریف خط امام یک هشدار جدی برای مسؤولان و دلسوزان نظام است.
دشمن

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حسین میری پیش از ظهر امروز در جمع مسؤولان فرهنگی پایگاه‌های بسیج شهرستان زیرکوه، اظهار داشت: در حال حاضر موقعیت جمهوری اسلامی ایران یک موقعیت منطقه‌ای نیست، بلکه جهانی و فرا منطقه‌ای‌ بوده و این موقعیت برگرفته از خط امام(ره) است.

وی با بیان اینکه خط امام(ره) باعث شده تا در خاورمیانه و سایر کشورهای دنیا اینچنین موقعیتی داشته باشیم، تصریح کرد: چون جمهوری اسلامی ایران راه و خط و منش امام راحل را ادامه می‌دهد و در مسیر درست حرکت می‌کند، پیشرفت‌های ما جهانی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه افزود: اگر امروز افرادی در داخل خود آمریکا علیه این کشور حرف می‌زنند اینها برگرفته از خط و مکتب امام خمینی(ره) است و این امر باعث شده تا آمریکا و استکبار جهانی به فکر تحریف خط امام(ره) بیفتد.

میری با بیان اینکه دشمن در تحریف خط امام از نیروهای ارزشی نظام استفاده می‌کند، تصریح کرد: وقتی سخن در مورد امام(ره) از زبان کسی که در کنار امام حضور داشته و سابقه مبارزه و زندان و شکنجه دارد، گفته می‌شود مردم این سخنان را باور می‌کنند و این همان چیزی بوده که دشمن به دنبال آن است.

وی با تأکید بر این نکته که گفتمان اصولی، اسلام و جمهوری اسلامی است، یادآور شد: امام راحل گفتمان شرق و غرب را از بین برد و با شعار نه غربی، نه شرقی حرکت‌های کدخدامنشانه استکبار و آمریکا را به بیراهه کشاند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با اشاره به انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: عنایت خداوند شامل حال ماست و به وضوح لطف خداوند و عنایت آقا امام زمان(عج) را می‌بینیم و این باعث شد تا کسی رئیس مجلس خبرگان رهبری شود که بعد از مقام معظم رهبری بیشترین روحیه استکبارستیزی را دارد.

* دشمن به دنبال برهم زدن اطاعت‌پذیری از بزرگان است

میری اذعان داشت: دشمن به دنبال برهم زدن اطاعت‌پذیری از بزرگان و گذشتگان است و می‌خواهد با این کار بین نیروهای انقلابی اصیل و کسانی که انقلاب را ندیده‌اند فاصله بیندازد تا به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه تغییر ذائقه و فراموشی تاریخی از اهداف دیگر دشمن برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است، تأکید کرد: هر چه بیشتر از زمان امام خمینی(ره) فاصله بگیریم خطر فراموشی تاریخی درباره اندیشه و سیره آن امام بیشتر می‌شود./922/101/ب3

ارسال نظرات