۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۴۳۰۳۲۵
امام جمعه موقت اهواز:

انکار استکبارستیزی، انکار اندیشه های امام خمینی است

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به تلاش دشمنان برای گمراه ساختن مردم از اندیشه های امام خمینی(ره)، گفت: انکار اندیشه استکبارستیزی و شیطان بزرگ بودن آمریکا در حقیقت انکار امام و اندیشه های ایشان است.
حجت الاسلام والمسلمين ميراحمدرضا حاجتي ، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه نظام سلطه بین المللی و استکبار برای چپاول و بلعیدن منطقه برنامه مدونی را تهیه کرده بود، گفت: نظام سلطه با قرار دادن رژیم صهیونیستی در منطقه به دنبال عملی کردن چنین برنامه ای بود.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به شناخت نظام سلطه از مواضع ضدصهیونیستی، استکباری و عدالت خواهانه امام خمینی(ره) اظهار داشت: این نظام از آغاز قیام امام امت به سانسور ایشان از جمله قیام 15 خرداد در رسانه ها علی رغم سرکوب شدید مردم از سوی رژیم پهلوی پرداخت.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در ادامه خاطرنشان کرد: به دستور مستقیم آمریکا، امام خمینی(ره) در آبان ماه 1343 تبعید شدند و استکبار در مراحل گوناگون انقلاب اسلامی با خط دهی به نوکران خود در دوران تبعید امام در ایران و عراق به دنبال حصر فیزیکی و یا انکار از سوی رسانه های خارجی و یا ترور شخصیتی امام بود.

 

این مقام مسؤول با بیان هجمه های فراوان علیه امام امت، اظهار داشت: توهین، اسارت، انعکاس وارونه حقایق شخصیت ایشان، خط مشی رسانه های بیگانگان در همراهی با برنامه های استکبار بود.

 

وی با اشاره به بی نتیجه ماندن اقدامات استکبار و رسانه های آن در رویارویی با امام و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری ایشان، تصریح کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی هجمه به شخصیت امام را با ترفندها و شیوه های گوناگون پیگیری کرد و در زمان زندگانیشان از سوی برخی نشریه های دگراندیش جسارت هایی شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در ادامه ابراز داشت: پس از رحلت امام با جانشینی رهبر معظم انقلاب، دشمنان شاهد وجهه جهانی راه، مکتب، افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) و آثار عملی انقلاب اسلامی فراسوی مرزهای جمهوری اسلامی هستند.

 

امام جمعه موقت اهواز افزود: در زمان کنونی پیگیری دشمن برای تحریف امام در درون کشور با ارائه و ترسیم امامی غیر از امام واقعی برای گمراه ساختن امت معتقد و عاشق اندیشه های امام در انتخاب مسیر دیگر با استفاده از عناصر استحاله شده و یا انقلابی های سابق و خنثای امروز نسبت به شخصیت امام روی آورده است.

 

این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه دشمن با استفاده از این افراد به انکار اصول ثابت اندیشه های امام روی آورده است، خاطرنشان کرد: انکار اندیشه استکبارستیزی و شیطان بزرگ بودن آمریکا، انکار لزوم تسلیم ناپذیری در برابر دشمن و کمک به مظلومان در واقع انکار امام و اندیشه هایش است.

 

وی با اشاره به لزوم هوشیاری در برابر توطئه های دشمن و و جهه جهانی پیدا کردن راه و اندیشه امام پس از گذشت 27 سال، گفت: بر خود می بالیم که رهبر معظم انقلاب خط و مسیر و توصیه های امام راحل(ره) را بدون کوچک ترین خدشه اجرا و در مسیر ایشان گام بر می دارد و اکنون پژواک صدای امام خمینی(ره) از اقصی نقاط جهان به گوش می رسد و دشمن هرگز در تحریف ایشان موفق نخواهد شد./9456/302/ب2

ارسال نظرات