۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۴۳۱۰۱۳

برگزاری یادواره شهدا به مناسبت ماه مبارک رمضان در خرمدره

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره زنجان از برگزاری یادواره شهدا در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یادواره شهدا و محفل انس با قرآن از سوی این سازمان در شهرستان خرمدره برگزار می شود.
یادواره شهدا

محراب علی داودی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری یادواره‎های شهدا همزمان با ماه مبارک رمضان، در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت:  محفل انس با قرآن نیز همزمان با این ماه مبارک از سوی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به این که بر اساس برنامه‎ریزی‎ها و پیش‎بینی‌های به عمل آمده همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقات احکام در شهرستان خرمدره برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: همزمان با هفته دولت نیز یادواره شهدای شهرستان برگزار می‎شود.

 

 داودی در ادامه با تأکید بر این که برنامه‎ریزی‎های لازم برای هفته دفاع مقدس نیز صورت گرفته است، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس یکی از این برنامه‎های مهم این هفته به شمار می‎رود.

 

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‎های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس در سال جاری از سوی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره است که طی این هفته یادواره شهدا نیز در سطح شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد.

 

 رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمدره در ادامه با اشاره به دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران همزمان با هفته قوه قضائیه نیز اشاره کرد و افزود: گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‎های این هفته محسوب می‎شود.

 

 وی در پایان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در روستاها تأکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته یادواره شهدا در روستاها یا بخش های دیگر شهرستان خرمدره نیز برگزار خواهد شد. //303/ب/949

ارسال نظرات