۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۴۳۱۴۲۱

گسترش موج یهود ستیزی در میان عرب های ساکن سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸

دامنه انتفاضه قدس در سایه بروز پاره ای تحولات میدانی به میان عرب های ساکن سرزمین های اشغالی 1948 کشیده شده است.
فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، یک نویسنده صهیونیستی گفت که میزان تنفر و خشم توده های عربی ساکن سرزمین های اشغالی 1948 از اسرائیلی ها تشدید یافته است.

 

مردخای لیومن در سایت خبری عبری زبان "نیوز ون" نوشت که سرویس های امنیتی اسرائیل از جمله پلیس و سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی شاباک قادر به مقابله با گسترش موج تنفر عرب های ساکن سرزمین های اشغالی 1948 از اسرائیلی ها نیستند. 

 

وی یادآور شد که برخی نهادهای صهیونیستی بارها با ارسال گزارش های دوره ای به سران تل آویو درباره تشدید خشم و تنفر عرب های ساکن سرزمین های اشغالی 1948 از اسرائیلی ها هشدار داده اند.

 

وی خاطرنشان ساخت که باید دولت اسرائیل به تشدید روند یهود ستیزی در سرزمین های اشغالی 1948 اعتراف کند و برای مقابله با آن دست به اقداماتی بزند.

 

وی مدعی شد که علل تشدید تنفر عرب های ساکن سرزمین های اشغالی 1948 از اسرائیلی ها به جوسازی نهادهای رسمی فلسطین و موضع گیری نمایندگان عرب کنست بر می گردد.

 

شایان ذکر است که روند یهود ستیزی در کشورهای اروپایی نیز گسترش یافته است؛ این اقدام در حالی صورت می گیرد که کمپین های مختلفی در سراسر جهان برای تحریم اسرائیل شکل گرفته است که جبنش جهانی تحریم اسرائیل یکی از آنها به شمار می رود، این جنبش توانسته است موفقیت های فراوانی را رقم بزند و سران تل آویو را به چالش بکشد./847/ب102/د

ارسال نظرات