۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۴۳۱۴۲۲

هشدار افسران و ژنرال های صهیونیستی درباره نابودی رژیم صهیونیستی

ده ها افسر و ژنرال امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به فروپاشی و نابودی این رژیم در صورت عدم جدایی از فلسطینیان هشدار داده اند.
اسرائیل

به گزارش خبرگزاری رسا، ژنرال های سابق صهیونیستی گفته اند که می توان از طریق اقدامات و راهکارهای یک جانبه منازعه فلسطینی صهیونیستی را حل کرد. آن ها نسبت به نتایج مثبت اعمال فشار جامعه بین الملل بر رژیم صهیونیستی به منظور مبادرت به چنین اقدامی ابراز خوش بینی کرده اند.

 

در گزارش روزنامه معاریو آمده است که اعضای جنبش "افسران حامی امنیت اسرائیل" که پس از جنگ 51 روزه در غزه تشکیل شده است، پس از حدود 6 ماه مطالعه و بررسی طرح های سیاسی و امنیتی خود تحت شعار "اول امنیت" را ارائه داده اند.

 

این روزنامه اشاره کرد که در این طرح ها وجودی شریکی فلسطینی برای حل منازعه فلسطینی صهیونیستی امری ضروری دانسته نشده است و این افسران و ژنرال ها گفته اند که می توان به طور یکطرفه اقدام به حل این منازعه کرد.

 

حدود 200 نفر از افسران عالی رتبه از جمله روسای سابق ارتش؛ موساد و شاباک در جنبش "افسران حامی امنیت اسرائیل" عضویت دارند.

 

معاریو نوشت که طرح سیاسی ـ امنیتی ارائه این جنبش در 55 صفحه تهیه شده است و چند روز پیش برای وزرای دولت رژیم صهیونیستی، اعضای کنست و برخی رسانه ها ارسال شده است.

 

هدف از ارائه این طرح، خروج رژیم صهیونیستی از بحران های موجود و تلاش برای بهبود اوضاع امنیتی و سیاسی آن است و این طرح شامل چندین پروژه اقتصادی در کرانه باختری، نوار غزه و قدس نیز می باشد.

 

این جنبش سعی در توقف تنش و ناامنی ایجاد شده در فلسطین اشغالی، افزایش فرصت های دست یابی به راه حل های سیاسی و امنیتی با برخی کشورها و تقویت جایگاه بین المللی رژیم صهیونیستی دارد.

 

روزنامه معاریو به نقل از رهبران و سردمداران این جنبش آورده که آن ها خواستار ادامه ساخت دیوار نژاد پرستانه در کرانه باختری، تصویب قوانین و تصمیمات سیاسی در محله های فلسطینی نشین قدس شرقی و آمادگی رژیم صهیونیستی برای پرداخت غرامت به آن دسته از شهرک نشینان صهیونیست که حاضر به تخلیه منازل خود در مناطق فلسطینی نشین و بازگشت به داخل کمربند سبز امنیتی هستند، می باشند.

 

این افسران همچنین از رژیم صهیونیستی خواسته اند محله های فلسطینی نشین قدس را به عنوان بخشی از کشور آینده فلسطین به رسمیت شناخته، هرگونه شهرک سازی در این مناطق را متوقف کرده و وضعیت حاکم بر مسجد الاقصی و دیگر مقدسات فلسطینیان را حفظ کند./847/ب102/د

ارسال نظرات