۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۴۳۱۵۰۵

واکنش گروه های مقاومت فلسطین به عملیات سلحشورانه تل آویو

گروه های مقاومت فلسطین از عملیات قهرمانانه دیروز چهارشنبه مبارزان فلسطینی در شهر تل آویو تمجید کردند.
فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا،گروه های مقاومت فلسطین از عملیات قهرمانانه دیروز چهارشنبه مبارزان فلسطینی در شهر تل آویو تمجید کردند.

 

این گروه ها عملیات تل آویو را به مثابه شکستن هیبت و شوکت دستگاه های امنیتی اسرائیل و چالشی برای آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دانستند.

 

جنبش مقاومت اسلامی حماس

جنبش مقاومت اسلامی حماس از عملیات سلحشورانه دیروز چهارشنبه مبارزان فلسطینی در شهر تل آویو تمجید کرد.

 

سخنگوی این جنبش این عملیات را نخستین نوید ماه مبارک رمضان به ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن و همچنین نخستین اقدام غافلگیرانه برای اشغالگران صهیونیست خواند.

 

حسام بدران افزود که مجریان این عملیات هیبت دستگاه های امنیتی اسرائیل را از بین بردند و به صهیونیست ها در یک شهر اسرائیلی ضربه زدند.

 

وی خاطرنشان ساخت که جوان فلسطینی با اجرای این عملیات در شهر تل آویو در حقیقت مقامات دولت اسرائیل؛ به ویژه آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به چالش کشیدند، لیبرمن همواره ملت فلسطین را تهدید می کند، ولی با این تهدیدات نتوانسته است عزم و اراده این ملت را تضعیف کند.

 

وی یادآور شد که سران تل آویو و مقامات سرویس های امنیتی اسرائیل در ماه پر فیض و برکت رمضان به خاک سیاه خواهند نشست، زیرا سرزمین فلسطین هر روز قهرمانان جدیدی مثل مجریان این عملیات را تحویل جامعه می دهد.   

 

جبهه خلق برای آزادی فلسطین

جبهه خلق برای آزادی فلسطین، عملیات تل آویو را مایه مباهات ملت فلسطین خواند و اعلام کرد که این عملیات تصویرگر تحولی بی نظیر در فعالیت های انتفاضه و همچنین واکنش طبیعی به اعدام های میدانی فلسطینیان به دست اشغالگران صهیونیست است.


این جبهه تاکید کرد که اجرای این عملیات در یک شهر صهیونیستی و در نزدیکی وزارت جنگ اسرائیل آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس را به چالش کشید.

 

جبهه مذکور خاطرنشان ساخت که عملیات تل آویو نشان داد مقاومت کارآمدترین گزینه برای احقاق حقوق حقه به شمار می رود.

 

جبهه یاد شده اعلام کرد که عملیات تل آویو تصویرگر مخالفت فلسطینیان با تمامی طرح های سیاسی مشکوک است.

 

جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین

از سوی دیگر، عضو کمیته مرکزی جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین عملیات تل آویو را نشانگر تداوم انتفاضه و بی پایه و اساس بودن تمامی پیش بینی ها در زمینه پایان این حرکت خودجوش مردمی و همچنین بی ثمر بودن تکیه بر همکاری امنیتی و مذاکرات بیهوده تشکیلات خودگردان فلسطین با اسرائیل خواند.

 

عصام ابودقه به تمامی نیروهای قهرمانان انتفاضه و مقاومت درود و سلام نثار کرد.   

 

جنبش مقاومت مردمی

جنبش مقاومت مردمی و گردان های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی این جنبش ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت اجرای عملیات سلحشورانه تل آویو، آن را واکنشی به تداوم جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین خواندند.

 

این جنبش با صدور بیانیه ای کوتاه تاکید کرد که عملیات تل آویو حامل پیامی به دشمن صهیونیستی است و آن اینکه مقاومت تنها ضامن آزاد سازی سرزمین فلسطین و احقاق حقوق حقه خویش است.

 

این جنبش تمامی گروه های مقاومت را به گسترش فعالیت های نظامی خود در جهت برچیدن بساط اشغالگری از سرزمین فلسطین فراخواند.

 

جنبش مجاهدان فلسطین

جنبش مجاهدان فلسطین نیز عملیات تل آویو را تبریک و تهنیت گفت و اعلام کرد که این عملیات تصویرگر توسعه و پیشرفت مقاومت است.

 

این جنبش تصریح کرد که عملیات تل آویو در چارچوب اصرار ملت فلسطین بر گزینه مقاومت و انتفاضه برای مقابله با اشغالگران صهیونیست تا زمان احقاق حقوق حقه خویش به شمار می رود.

 

این جنبش تاکید کرد که عملیات تل آویو لطمه جبران ناپذیری به دستگاه های امنیتی اسرائیل وارد کرد و آسیب پذیری آنها و ضعف و شکنندگی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی را به اثبات رساند.

 

گفتنی است در اثر تیراندازی دو جوان فلسطینی در شهر تل‌آویو در نزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیده و 10 تن دیگر به شدت زخمی شدند./982/ب101/د

ارسال نظرات