۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۴۳۱۹۷۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

شورای نگهبان پاسدار انقلاب از نفوذ بدخواهان نظام است

آیت الله سرابی تشکیل شورای نگهبان باهدف جلوگیری از ورود عناصر خطرناک و مخالف با نظام در مراکز حساس کشور را از دیگر برکات بنیان‌گذار کبیر انقلاب خواند و گفت: امام با تشکیل شورای نگهبان احتمال خطا و لغزش را به حداقل رساندند و در این امر نیز هوشمندانه عمل کردند.
شورای نگهبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمد فیضی سرابی، عضو مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار کارکنان سپاه هریس، سلامتی و امنیت را دو نعمت بزرگ الهی خواند و اظهار داشت: در سایه این دو نعمت است که یک جامعه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌گیرد.

 

وی سلامت و امنیت را دو نعمت ارزشمند دانست که در فقدان آن دو اهمیتشان مشخص می‌شود، ابراز داشت: تا زمانی که انسان در امنیت و سلامت است قدر این دو نعمت را نمی‌داند، این دو نعمت به‌قدری اهمیت دارد که یک جامعه با فقدان آن دچار تزلزل و اضطراب می‌شود.

 

عضو خبرگان رهبری نگهبانی و حفظ امنیت از مرزهای کشور را توفیقی دانست که نصیب حال پاسداران شده است، ادامه داد:  این عمل توفیقی الهی است که شامل حال پاسداران شده است پس باید به آن افتخار کنید و برای انقلاب و ارزش‌ها نگهبان خوبی باشند.

 

وی با تأکید بر هوشیاری و عمل به‌موقع پاسداران نظام اسلامی، بصیرت را از ملزومات امر پاسداری دانست و تصریح کرد: پاسداران نظام اسلامی مدافعان حریم ولایت و مرزداران هوشیار کشور هستند و همیشه از کیان نظام اسلامی و امنیت مردم شریف دفاع کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ارکان نظام انقلاب اسلامی ما با هدایت و تدبیر حضرت امام(ره) پایه‌ریزی شده است، افزود: سپاه پاسداران و بسیج ازجمله دو اقدام ارزشمند و الهی امام راحل بود که امروز شاهد برکات و خدمات ارزشمند آن در کشور هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین فیض سرابی تشکیل شورای نگهبان باهدف جلوگیری از ورود عناصر خطرناک و مخالف با نظام در مراکز حساس کشور را از دیگر برکات بنیان‌گذار کبیر انقلاب خواند و تصریح کرد: امام با تشکیل شورای نگهبان احتمال خطا و لغزش را به حداقل رساندند و در این امر نیز هوشمندانه عمل کردند.

 

وی از جمله مصادیق عمل شورای نگهبان را ارزیابی کاندیداها و تأیید یا رد صلاحیت تا مرحله نهایی دانست و ادامه داد: این اقدام و وظیفه شورای نگهبان برای آن است که خدای‌ناکرده افراد ناباب وارد سیستم حکومتی نظام اسلامی نشوند و مسیر انحراف را ترسیم نکنند.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه برخی افراد متأسفانه امروز راه را به بیراهه رفته‌اند و سخنان فتنه‌انگیز سر می‌دهند، خاطرنشان کرد:  ولی به لطف خدا و درایت رهبری و هوشیاری مردم همیشه درصحنه، بار دیگر ناامید خواهند شد.

 

وی بابیان اینکه شورای نگهبان، نگهبان انقلاب اسلامی از تعرض بدخواهان و نفوذ در سکوهای حساس کشور است، ادامه داد: فتنه گران که سخنانی حساسیت‌برانگیز سر می‌دهند با هوشیاری شورای نگهبان و هدایت‌های رهبری کار به‌جایی نخواهند برد./854/203/ب2

ارسال نظرات