۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۳۱۹۹۳
تحلیلگر صهیونیستی:

غزه بزرگ‎ترین چالش پیش روی رژیم صهیونیستی است

تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی اظهار داشت که باریکه غزه همچنان بزرگترین چالش پیش روی دولت و ارتش رژیم صهیونیستی در مرحله آتی است.
غزه

به گزارش خبرگزاری رسا، آلون بن دیوید تحلیلگر نظامی شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی در مقاله ای تصریح کرد که به رغم عملیات های مقاومتی کرانه باختری و اخیرا تل آویو و سختی ها و مشکلات پیش روی رژیم صهیونیستی در این منطقه، همچنان باریکه غزه اصلی ترین دغدغه و چالش برای دولت و ارتش رژیم صهیونیستی است.

 

بد دیوید عنوان کرد که در صورت کشف تونل های جدید حماس در نوار مرزی باریکه غزه، احتمال وقوع جنگی دیگر در این منطقه بسیار زیاد خواهد بود.

 

وی اشاره کرد که در صورت وقوع جنگی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی باید نیروهای بیشتری را روانه باریکه غزه کند و آنچه احتمال وقوع جنگ در این منطقه را شدت می بخشد، مشکلات و شرایط بد اقتصادی است.

 

این تحلیلگر نظامی صهیونیستی از دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست با ساخت بندر در باریکه غزه موافقت کند.

 

آلون بن دیوید گفت که ورود آویگدور لیبرمن به ائتلاف دولت رژیم صهیونیستی موجب افزایش شمار حامیان ساخت بندر در غزه می شود و همین مساله نتانیاهو را وادار به پذیرش این خواسته خواهد کرد./982/ب102/د

ارسال نظرات