۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۳۲۰۳۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

مراسم راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه استان مرکزی برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه استان مرکزی برگزار می شود، گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک از ساعت ۱۱ از میدان شهدا به سمت مصلای بیت المقدس اراک برگزار خواهد شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام عباس هاشمی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی گرامیداشت شهدای هفتم تیر و راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک، با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس در ۱۰۰ نقطه استان مرکزی برگزار می شود، اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک از ساعت ۱۱ از میدان شهدا به سمت مصلای بیت المقدس اراک خواهد شد.

 

روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت خود را به نمایش جهانیان خواهد گذاشت، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان است.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه روز قدس مظهر یکپارچگی مسلمانان جهان است، افزود: در این روز بزرگ و تاریخی مسلمانان نقاط مختلف جهان یکصدا حمایت خود را از مظلومان فریاد می زنند و حمایت خود را اعلام می کنند.

 

نقش آفرینی اقشار مختلف جامعه در روز جهانی قدس

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز جهانی قدس را روز همبستگی مسلمانان در برابر زورگویان دانست و بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس بر هیچ فردی پوشیده نیست و اقشار مختلف جامعه باید در این روز بزرگ نقش آفرینی کنند.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نقشه ها و توطئه های دشمنان امت بزرگ اسلامی را به خوبی شناخته بودند، گفت :امام خمینی روز جهانی قدس را به عنوان نوک پیکان توجه جهان اسلام و مسلمانان به تحولات فلسطین و نقطه عطف در مبارزه و مقابله با صهیونیسم بین الملل نامگذاری کردند.

 

اعلام مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های فرهنگی باید با برنامه ریزی های منسجم، کاربردی و عملیاتی، آحاد مردم را به حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کنند، گفت: مسؤولان باید جوانان را با برنامه های شوم استکبار جهانی آشنا کنند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با اشاره به مسیر های روز راهپیمایی قدس در اراک، گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک از میدان شهدا آغارز می شود و خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران و مصلای بیت المقدس اراک ادامه می یابد.

 

شایان ذکر است، همچنین در این  جلسه مقرر شد، مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارنش در روز دو شنیه هفت تیرماه ساعت ۱۹ در مصلی سنجان برگزار شود./842/202/ب3

ارسال نظرات