۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۳۲۰۵۷
رییس کل دادگستری استان مرکزی:

نظام قضایی همواره در پیگیری حقوق شهروندان پیشگام بوده است

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: نظام قضایی کشور به دور از تاثیرپذیری بیرونی و با اتکا بر سرمایه های خود همواره در پیگیری حقوق به حقه شهروندان پیشگام بوده است.
رییس کل دادگستری استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام قاسم عبداللهی رییس کل دادگستری استان مرکزی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان زرندیه که به منظور معرفی دادستان جدید این شهرستان برگزار شد، افزود: پرونده های قضایی در کشور با شتاب بیشتری در حال پیگیری است تا تکالیف نظام قضایی در مورد حقوق به حقه شهروندان و جامعه ادا شود.


حجت الاسلام عبداللهی اظهار کرد: مقامات قضایی و به ویژه دادستان ها در حوزه های خود روند فرار مالیاتی را رصد کنند تا حقی از بیت المال تضییع نشود.


وی گفت: پرهیز از سازش کاری و تثبیت روحیه انقلابیگری در حمایت از حق و حقوق شهروندان از مولفه های اصلی نظام قضایی کشور است.


رییس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: حرکت در مسیر صحیح انقلاب اسلامی دشمنان را از دست یابی به اهداف شوم و پلید خود دور کرده است.


وی ادامه داد: امروز انقلابی ماندن و تفکر انقلابی رمز موفقیت کشور است که بارها و بارها توسط مقام معظم رهبری به مسئولان گوشزد شده است.


شایان ذکر است، در این نشست علی ترابی به عنوان دادستان شهر زرندیه معرفی و از تلاش های مجید علی پور قدردانی شد.


شهرستان زرندیه به عنوان یکی از قطب های مهم صنعت و کشاورزی استان مرکزی بیش از 57 هزار نفر جمعیت دارد./842/202/ب3

ارسال نظرات