۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۳۲۱۹۵

تشریح برنامه های مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان در ماه مبارک رمضان

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان به فعالیت های این مدرسه در کنار سایر نهادها و ارگان های شهرستان اندیمشک پرداخت.
حجت الاسلام حسن آذرافروز ، مدير مدرسه علميه بقيه الله(عج) انديمشک سفيران هدايت شمال خوزستان

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خداوند است، گفت: استاده از روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان در راستای بهره بری از لیالی قدر بسیار ضروری است.

 

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اوج بهره مندی از ماه مبارک رمضان در لیالی قدر و اینکه عدم بخشودگی گناهان در این شب ها روسیاهی است، اظهار داشت: نهایت بخشودگی گناهان پس از لیالی قدر، عرفه است و باید دانست که ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی و بازگشت به خویشتن و انس با قرآن است.

 

حجت الاسلام آذر افروز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن و ختم آن در ماه مبارک رمضان ابراز داشت: مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان در راستای ارج نهادن به این ماه کریم فعالیت هایی همچون پخش فیلم های آموزنده با محتوای «اخلاقی، علمی، تربیتی و دینی» در پارک مرکزی اندیمشک از اول تا پایان ماه مبارک رمضان را بسیج طلاب را انجام داده است.

 

این مقام مسؤول برپایی غرفه های ویژه کودکان، بانوان و آقایان برای پاسخ به پرسش های دینی، تربیتی، آموزشی، خانواده و اعتقادی تا پایان ماه مبارک را از دیگر فعالیت های مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان برشمرد و تصریح کرد: هر شب در حدود 500 مراجعه کننده از این غرفه ها بازدید می کند و در جلسه امروز تصمیم گرفته شد تا 10 روحانی از حوزه برادران و خواهران به دیگر عزیزان پیوسته تا پاسخگوی مسائل شرعی و اعتقادی مردم باشند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان حضور روحانیون ملبس این مدرسه در مساجد برای اقامه جماعت نمازهای پنجگانه مستقر، ختم قرآن، سخنرانی و تبیین مسائل شرعی و اعتقادی مراجعه کنندگان خاطرنشان کرد: کارگاه ادبیات عرب با انس با قرآن و حدیث صبح ها با حضور 20 نخبه مدرسه برگزار و افزون بر بحث علمی مفید برای تربیت اساتید آینده مدرسه در ماه مبارک رمضان شکل گرفته است.

 

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به همکاری مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با دیگر نهادها در برگزاری برنامه های مرتبط با ماه مبارک رمضان در شهرستان اندیشمک گفت: ختم قرآن مسجدی با حضور مسؤولان به ویژه امام جمعه شهرستان، برگزاری مراسم افطاری در نیمه رمضان برای طلاب و اساتید مدرسه از دیگر فعالیت های مدرسه است./9456/302/ب3

ارسال نظرات