۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۳۲۲۴۴
مدیرکل ارشاد استان فارس:

دانشکده تابستانه فرهنگ و هنر شیراز با حضور اساتید کشوری آغاز به‌ کار کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس گفت: دانشکده فرهنگ و هنر شیراز از ۱۹ تیر تا ۵ شهریور ماه ۹۵ میزبان استادان نامدار رسانه و تبلیغات، موسیقی، تئاتر، سینما، شعر، ادب، فلسفه و هنرهای تجسمی کشور می‌شود.
مريدي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس

به گزارش خبرگزاری رسا از فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نشست کارگروه انجمن‌های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با حضور مدیرکل، معاونین، رؤسا، مدیران انجمن‌ها و دبیر دانشکده تابستانه فرهنگ و هنر شیراز برگزار شد.

 

بهزاد مریدی در این نشست با اشاره به اینکه دانشگاه تابستانه فرهنگ و هنر با کیفیتی به مراتب برتر از سال قبل برگزار می‌شود، اظهار داشت:استادان نامدار موسیقی، تئاتر، سینما و هنرهای تجسمی کشور در این ترم تابستانه برای کارگاه‌های آموزشی به شیراز می‌آیند و دوره‌های علمی، سمینارهای تخصصی و آموزش‌های کوتاه مدت در دانشکده فرهنگ و هنر در ترم تابستان برگزار می‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه برگزاری دوره‌های جدید علمی آموزشی ویژه هنرمندان استان فارس با حضور بزرگترین چهره‌های هنر و زیباشناسی کشور بر پا می‌شود، افزود: سال گذشته دانشگاه تابستانه با هدف افزایش غنای علمی و مهارتی هنرمندان استان فارس با دعوت از استادان نامدار کشور اتفاق بزرگی را رقم زد و درصددیم امسال با حمایت هنرمندان کار بزرگتری انجام دهیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس گفت: جشنواره‌های هنری دانشجویی در مرکز علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امسال برگزار می‌شود و هدف آن حمایت از ترویج هنر فاخر ایران اسلامی میان دانشجویان استان فارس است.

 

در پایان این کارگروه و پس از تصویب رؤسا و مسئولان حاضر قرار شد تا از ١٩ تیر تا ٥ شهریور ماه ٩٥ دانشکده یاد شده در رشته‌های مختلف هنری به برپایی کارگاه‌ها و کلاس‌هایی با حضور اساتید برجسته کشوری بپردازد که ١٩ تا 25 تیرماه به رشته هنرهای تجسمی، ٢٦تا یکم مرداد نمایش، دوم تا ٨ مرداد موسیقی، ٩ تا ١٥ مرداد شعر داستان و فلسفه، ١٦ تا ٢٢ مرداد رسانه و تبلیغات، ٢٣ تا ٢٩ مرداد عکس و انیمیشن و ٣ مرداد تا ٥ شهریور نیز به سینما اختصاص یافت و هرهفته ٨ ساعت کاری نیز برای کارگاهی با موضوع عمومی "هنر و اعتیاد، اقتصاد هنر و فرهنگ عامه" در نظر گرفته شد./919/102/ب2

ارسال نظرات