۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۴۳۲۳۰۴
فرمانده قرارگاه نصرت؛

گزافه گويان كمي غيرت ملي داشته باشند

فرمانده قرارگاه مخفي نصرت گفت: داعش با نوامیس مردم عراق و سوریه چه نکرد! آیا اگر پای آن ها به مرزها و داخل کشورمان باز می شد با نوامیس ملت ما نیز چنین نمی کردند؟! کسانی که خزعبلات می بافند، اگر دین ندارند، حداقل كمي غیرت ملی داشته باشند.
سردار عبالفتاح اهوازيان يادواره شهداي مدافع حرم پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان قرارگاه سري نصرت عصر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم كه در مسجد موسی بن جعفر(ع) دهستان فیلستان پاكدشت برگزار شد با بيان اينكه دیروز در دفاع مقدس از بیشه شیران زوزه شغال به گوش می‌رسید، امروز نیز دردفاع ازحرم همان آواز بد و زشت به گوش می رسد، گفت: دردفاع مقدس درحالی که فرزندان مظلوم این ملت با دست خالی  با یزیدیان می جنگیدند و آن ها را زمین گیر می کردند و بسیاری مثل گل پرپر می شدند، برخی با فتنه گری در بیشه شیران زوزه شغال سر می دادند و دشمن را شاد می کردند.

 

وي در جمع خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و آحاد مردم این روستا و شهرستان افزود: خوب امروز از بد دلان چگونه یاد می شود و از رزمندگان چطور؟ شهید علم‌الهدي صد روز بیشتر در دفاع مقدس زنده نبود، اما امروز مزارش زیارتگاه میلیون ها مردم ایران و حتی سایر کشورها شده است.

 

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس چهره کریه مدعیان حقوق بشر و سکوت مرگبار آنان را در برابر فجایع وحشیانه داعش تبیین کرد و گفت: شما ملاحظه کردید که درعراق وقتی داعش بخش هایی ازعراق را تصرف کرد چه بلا و مصیبتی برای مردم و نوامیس آنان به وجود آورد، زنان ایزدی را در بازار برده فروش ها به فروش رساندند و می رسانند، سیگار فروش داعشی سر چهار راه شهرهای اشغالی  بابت فروش چند بوکس سیگار یک زن ایزدی را به عنوان جايزه خريد می دهد و مجامع مدعی حقوق بشر و حقوق زن صدایشان در نیامد.

 

وی افزود: دفاع ما در سوریه و عراق دفاع از اشخاص نیست، بد دل ها به دروغ می گویند ما مدافع اسد هستیم، این ها با این گزافه گویی ها می خواهند ما صحنه را ترک کنیم تا داعش با خیال آسوده بتواند حرم اهل بیت را با خاک یکسان کند، چنانکه ابوبکر بغدادی گفت «اگر من کربلا را تصرف کنم، تندیس یزید ابن معاویه که سربریده حسین بن علی را در دست دارد، در میدان این شهر نصب خواهم کرد».

 

سردار اهوازيان مطرح كرد: این ها با نوامیس مردم عراق و سوریه  چه نکردند! آیا اگر پای آن ها به مرزها و داخل کشورمان باز می شد با نوامیس ملت ما نیز چنین نمی کردند؟! کسانی که خزعبلات می بافند، اگر دین ندارند، حداقل كمي غیرت ملی داشته باشند.

 

وي با اشاره به اينكه مدافعان مظلوم ما، مدافع نوامیس همه از جمله خود یاوه گويان هم هستند، ادامه داد: اگر برخي ها مدافعان را تشویق نمی کنند لااقل زخم زبان هم نزنند، بد دلان دنیا طلب و پول پرست ادعا می کنند مدافعان حرم برای پول می روند، آنها که برای پول پرپر می زنند، اسکناس و دلار قبله شان هست؛ اگر در سوریه و عراق پول و دلار تقسیم می کنند، بفرمایند تشریف ببرند سوریه یا عراق! جماعت زرپرست با عینک دنیاطلبی به مردان خدا نگاه نکنند، آنها قادر به درک عشق و دلدادگی یاران و مدافعان حرم اهل بیت نیستند.

 

فرمانده پر رمز و رازترین قرارگاه جنگ اعلام كرد: برای داعشی ها بسته غذایی 40دلاری از قطر، عربستان وترکیه ارسال می شود و اینگونه فربه می شوند اما بسته غذایی رزمندگان مدافع حرم تکه ای نان و تخم مرغ است، درسرمای زمستان انگشتانشان سیاه می شود اما صحنه را ترک نمی کنند.

 

وي ابراز كرد: ای سیاه دلان هرزه گو شما چطور می توانید درک کنید وقتی داعش آن مدافع مجروح عاشق و فدوی اهل بیت را به اسارت گرفت و به او گفتند علی را سب و توهین کن، او نپذیرفت انگشتانش را بریدند و گفتند اگر توهین نکنی قطعه قطعه ات می کنیم، او یاعلی گفت با شمشیر پاهایش را قطع کردند فریاد یاعلی و یا حسین سر داد و گفت: مرا تکه تکه هم بکنید دست از مولایم بر نمی دارم، او را مثله کردند اما او از اعتقاد و ولایتش دست نکشید و کلمه ای ناروا بر زبان نياورد؛ واقعاً چنین کسی برای پول و کسب مطامع دنیا می رود؟!

 

اهوازيان در پايان تصريح كرد: سیاه دلان می گویند بچه های شهدای حرم فردا راحت به دانشگاه می‌روند و دکتر می شوند؛ خب شما به جای آن ها بروید تا فرزندان شما هم دکتر و مهندس بشوند، خود بد زبانان هم این را می دانند که لیاقت همراهی با اهل‌بیت را ندارند، اینجا هر کسی را راه نمی دهند، آنکه پا به این میدان می گذارد از دنیا دست می کشد؛ این جا مردان مخلص خدا را دعوت می کنند؛ آنان که کلام و عملشان فتنه است و زاده فتنه اند در این مسیر مقدس راهی ندارند.

 

گفتني است در این مراسم دختر یکی از شهدای مدافع حرم با قرائت دل نوشته ای برای پدر والامقامش دلهای حاضران در جلسه را محزون ساخت، وی در این دل نوشته بی پیرایه اما بامحتوا ضمن گفتگو با پدرش مؤکداً گفت تازنده ایم آرمان و اهداف والای شما  و خط امام و رهبری را پاس خواهیم داشت./804/202/ب2

ارسال نظرات